Korg modwave

Wauw.
modwave - WAVETABLE SYNTHESIZER | KORG (USA)
cafdbf65b00547fed59ff03fa259e5a0_pc.png
 
799 euro
Eerste demo's(www.korg.com), not bad at all!Van gore tot suikerzoete klanken.
 
Laatst gewijzigd:
Mooi ding met lekker veel knoppen.
Als ik op dit vlak niet al voorzien was zou ik er wel interesse in hebben denk ik.
 
deze zou ik graag in desktop format (keyless) willen!
Dat mogen ze van mij wel met meer synthesizers doen!

Bijvoorbeeld van de opsix en wavestate van Korg dat zijn op zich prima synthesizers behalve die klavier is niet echt slecht maar ook niet top!

Ik zelf heb een minilogue XD rond 30 oktober 2019 gekocht(30 okt. is mijn verjaardag) alleen omdat die keyboard versie goedkoper was dan die rack uitvoering waarom geen idee!

En de rack versie was toen niet leverbaar dan is de keuze snel gemaakt.
Ik zou normaal gesproken de rack versie kopen als er weinig verschillen zijn qua specs.
En als ik het kon omruilen voor rack versie had ik het misschien wel gedaan met zo min mogelijk extra kosten!
Wie weet misschien in de toekomst als iemand dit wil ruilen met mij.
 
Drie oktaaf keyboard?? Is dat voor eenarmige bassisten?
Helemaal mee eens! Stop toch eens met het maken van synths voor mensen die in een tinyhouse wonen. De Wavestate en Modwave schreeuwen om minimaal 5 oktaven. Stop ze samen in een ruimere behuizing met een goed keyboard (polyfone aftertouch!), maak een prijs van 1295 euro en ik ben om.
 
Helemaal mee eens! Stop toch eens met het maken van synths voor mensen die in een tinyhouse wonen. De Wavestate en Modwave schreeuwen om minimaal 5 oktaven. Stop ze samen in een ruimere behuizing met een goed keyboard (polyfone aftertouch!), maak een prijs van 1295 euro en ik ben om.
Stop met het bouwen van debiel grote woningen zodat drie octaafs synths nog bestaansrecht hebben !!!
 
Dit lijkt mij een zeer interessante bak....ben benieuwd naar een review/tutorial op YT!
 
Helemaal mee eens! Stop toch eens met het maken van synths voor mensen die in een tinyhouse wonen. De Wavestate en Modwave schreeuwen om minimaal 5 oktaven. Stop ze samen in een ruimere behuizing met een goed keyboard (polyfone aftertouch!), maak een prijs van 1295 euro en ik ben om.
Ik denk dat ze dat uiteindelijk ook wel gaan doen. Dan zal het de opvolger van de Kronos gaan zijn van ongeveer 3000 euro.
 
Back
Top