• Welkom terug op het vernieuwde Synthforum!
    Lukt het inloggen niet meer? Voer dan een wachtwoord reset uit via Wachtwoord vergeten.
    Krijg je geen e-mail van Synthforum als je je wachtwoord probeert te resetten (bij hotmail, live of outlook accounts)?
    Lees dan deze mededeling!

Korg modwave

Wauw.
modwave - WAVETABLE SYNTHESIZER | KORG (USA)
cafdbf65b00547fed59ff03fa259e5a0_pc.png

DIno Jay

Ingeburgerd
Laat men de ModWave en de WaveState samenvoegen in èèn behuizing, samen is het dan een zes-octaaf apparaat en noem het ModWaveState (MWS). MoWavState (als in "more") vind ik ook best.
Het ding ga ik niet op het toilet gebruiken, dus graag een fatsoenlijk toetsenbord. Dank U. 88 toetsen lijkt mij wel wat.

sinew1958

Ouwe rot
Eigenaardig dat er nog geen demo's zijn,en we zijn al een aantal dagen verder.Hebben die allemaal het virus te pakken?

ProtoHuman

Gepokt en gemazeld

Nicolas 2000

It's a household name
Het is wel 3 octaven EN EEN C he! Ik bedoel...

Ik ga eens wat demo's beluisteren want al te industrieel wavetable kapotteklankgedoe past niet in mijn muziek.

sinew1958

Ouwe rot
3 octaven is wel gemakkelijk om in je luie zetel te kruipen, op je schoot en koptelefoon en pielen maar.

Hyper5nic

heeft electronische roots
Hmm, :eureka: zo'n opzetstuk over het klavier met bedrukking van de presets-structuur en bv enkele ideëen is misschien iets.
Ik heb voor een digitale drukkerij gewerkt en op forex van 3 mm is dit te doen.
Dit soort plastic is ook heel makkelijk te vouwen naar model en verkrijgbaar in zwart, maar ook wit en enkele primaire kleuren.