• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Moog Grandmother DARK nieuw in de doos.

Freelander

Ouwe rot
Lid sinds
31 oktober 2011
Berichten
3.152
Locatie
Kop van NH
Deze prachtige DARK zit nieuw in de doos (alsof je de doos als eerste open maakt) en komt vanuit een rook,- en diervrije studio (nét 2 maanden geleden gekocht)
Ik denk mogelijk veel nieuwer dan je door het retourbeleid van de grote muziekwinkels voor nieuw betaald en geleverd krijgt. (weet haast wel zeker...)
Ik ga de Matriarch kopen dus deze mag naar een andere studio, vanzelfsprekend compleet met factuur tbv restgarantie.

Prijs is vast (en geen inruil) dus als je gaat onderbieden krijg je géén reactie van mij: Koop dan maar in de grote winkels of zoek rustig verder.
Bij voorkeur ophalen met inachtneming veilige afstand/mondkapje want dan kan je meteen zien wat je koopt en dat het geen te mooi verkooppraatje is. (Verzenden kost geld en inpakmateriaal is nu lastig kopen dus heeft meerprijs) Uitsluitend per bank betalen (mag ter plekke) of via betaalverzoek vanuit mijn eigen bank. Geen cash dus!

De prijs is 777, scherper kan niet...
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top