Wat je hier vertelt klopt niet, als je bij een handelaar in Nederland iets van Behringer hebt gekocht dan moet je bij reparatie of onderzoek direct kontakt opnemen met Behringer en krijg je van hun per mail een etiket naar Duitsland opgestuurd.
Ik heb 't zelf aan de hand gehad met Bax en heb er toen een draadje voor geopend want normaal stuur je iets op naar de handelaar maar niet in het geval van Behringer.
In mijn geval was ik dus een interface een kleine 10 weken kwijt omdat die dus eerst naar Bax ging, toen naar Behringer en daarna weer terug naar Bax en uiteindlijk kwam het zo weer bij mij terug, erg omslachtig allemaal.
Bij Bax werd ik er ook op gewezen dat er enkele merken bij garantie en/of retouren een andere regeling geldt, als je de bax link opent en klikt op de onderste 2 plusjes dan zie je dit staan;
https://www.bax-shop.nl/garantie
Wat ik me afvraag omdat ik nooit bij iemand een board heb laten repareren neem ik aan dat zo'n reparateur toch een tarief zal hebben van bruto al gauw een 50 euro per uur of meer?
Je hebt dan dat toch eerst een storing moet worden geanalyseerd en als het dan iets meer werk is dan alleen een onderdeeltje vervangen/solderen
dan kan dat toch best wel oplopen lijkt me en dan is zo'n boardswap misschien nog niet zo gek en dat kan ik zelf waardoor ik alleen moet wachten tot een board door de besteldienst geleverd wordt.
Of zie ik dit allemaal wat te simpel en is repareren dan een betere optie?