• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Lexicon Alex (defect)

Rvooh

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
9 december 2002
Berichten
7.298
Locatie
la côte belge
Lexicon Alex
- pots kraken (zoals op elke lexicon uit die tijd zo lijkt)
- beetje rack rash
- vanbinnen ziet hij er "als nieuw" uit

Probleem:
Cyclisch ruis/storingsgeluid in effect pad sinds eind vorig jaar.
Voeding uitgemeten, alles lijkt ok. DRAM test faalt.
Vermoedelijke oplossing: vervangen DRAM memory chips (4x 64Kx4 120ns - DV41464P zit er nu in)

Ik heb weinig zin om dit te doen momenteel, dus voor de liefhebber, wat dacht je van 20 euro?

Komt met echte handleiding en PDF van service manual en schematic
 
Mocht iemand interesse hebben, ik heb er een met precies dit euvel....
 
Hah dit is wel grappig..
Wel is momenteel gereserveerd, 1 iemand uit Den Haag die interesse heeft.
- 2 geïnteresseerden (1 in NL, 1 in BE)
- 2 aanbieders (1 in NL, 1 in BE)
Als we nu met zn allen overeenkomen kan er bespaard worden op verzendkosten voor iedereen denk ik ;) En kunnen de 2 reparateurs zelfs elkaar helpen :D
 
Yes, laat hem mij maar even een PM sturen hoor ;)
 
Aangezien de mijne al een hele tijd geleden naar EvilCarrot is gegaan, en de deal over de grens normaal ook beklonken is mag deze op slot..
Laat wel even weten wat de fix was, of maak er anders een topic over zodat andere met dit euvel weten wat te doen.

:slotje:
 
Back
Top