• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Roland TR-8 + 7x7 Korg Electribe R mk2

rasz

Ouwe rot
Lid sinds
28 juni 2003
Berichten
693
Locatie
Enclave Einde van de wereld.
Ik verkoop deze drumcomputers omdat ik niet meer gebruik en een Akai MPC ONE wil aanschaffen, ruilen met bijbetaling van mijn kant is daarom ook mogelijk. Bieden mag ook.

Verzekerd verzenden kosten koper en bij serieuze interesse te horen en zien net over de grens bij Nijmegen. In Nijmegen wil ik ze ook wel langs brengen omdat ik daar toch ieder dag kom ivm werk.

De electribe is in perfecte conditie en ziet nog erg goed uit. Zeker voor die leeftijd
€250

Roland TR-8 met 7x7 uitbreiding met doos.
Veel plezier van gehad nu op uitgekeken geraakt. Omdat ik toch meer breaks sample. €275




6AEC561B-7961-4BCE-9DCF-91D4C6AEBA78.jpeg


B2F5B896-03DA-4B4C-95E5-926A1053DA6C.jpeg
 
Price drop!

150€ vaste prijs anders houd ik hem zelf.

Ik heb de Korg vanmiddag nog eens aangezet (afscheids jam)
Jammer genoeg blijkt de main encoder te verspringen. Dit is me nooit opgevallen omdat ik die nooit gebruikte. Ik heb hem altijd als midi drum module gebruikt. Het is niet heel vervelend maar nu kan ik er natuurlijk niet meer de hoofd prijs voor vragen.

Zo’n encoder kost trouwens een tientje op eBay dus als je handig bent met een soldeerbout lijkt me dit echt een goede deal!
 
Back
Top