• Welkom terug op het vernieuwde Synthforum!
    Lukt het inloggen niet meer en krijg je ook geen email als je je wachtwoord probeert te resetten?
    Neem dan even contact met ons op.

• De uitslag van de Synthforum Contest 2020 is bekend!

• Welkom op het Marktplaats gedeelte van het Synthforum! Lees voordat je een advertentie wilt plaatsen de regels voor het posten in de marktplaats goed door!
    Advertenties die niet aan de richtlijnen voldoen zullen worden verwijderd.

Roland TR-8 + 7x7 Korg Electribe R mk2

rasz

King
Ik verkoop deze drumcomputers omdat ik niet meer gebruik en een Akai MPC ONE wil aanschaffen, ruilen met bijbetaling van mijn kant is daarom ook mogelijk. Bieden mag ook.

Verzekerd verzenden kosten koper en bij serieuze interesse te horen en zien net over de grens bij Nijmegen. In Nijmegen wil ik ze ook wel langs brengen omdat ik daar toch ieder dag kom ivm werk.

De electribe is in perfecte conditie en ziet nog erg goed uit. Zeker voor die leeftijd
€250

Roland TR-8 met 7x7 uitbreiding met doos.
Veel plezier van gehad nu op uitgekeken geraakt. Omdat ik toch meer breaks sample. €275

6AEC561B-7961-4BCE-9DCF-91D4C6AEBA78.jpeg

B2F5B896-03DA-4B4C-95E5-926A1053DA6C.jpeg

rasz

King
Tr-8 is verkocht.

Op de korg mag geboden worden hoor.

rasz

King
Price drop!

150€ vaste prijs anders houd ik hem zelf.

Ik heb de Korg vanmiddag nog eens aangezet (afscheids jam)
Jammer genoeg blijkt de main encoder te verspringen. Dit is me nooit opgevallen omdat ik die nooit gebruikte. Ik heb hem altijd als midi drum module gebruikt. Het is niet heel vervelend maar nu kan ik er natuurlijk niet meer de hoofd prijs voor vragen.

Zo’n encoder kost trouwens een tientje op eBay dus als je handig bent met een soldeerbout lijkt me dit echt een goede deal!

rasz

King
En deze mag op slot!