G.A.S.

bvzlyr

Nieuwkomer
Lid sinds
11 januari 2021
Berichten
6
Locatie
Amsterdam
Goedenavond kinders,

Ik ben Bas, aka bvzlyr. Hobby muzikant en DJ voor een paar jaar nu, en hou me vooral bezig met elektronische muziek. W.b.t. maken en draaien voornamelijk Drum & Bass, maar luisteren doe ik naar allerlei verschillende genres, van Metal tot Jazz. Ik heb een account gemaakt hier omdat ik wil beginnen met Eurorack, en hoe langer ik hier rondkijk hoe meer ander soort gear ik op m'n lijst krijg; alsof het magie is.
Ik verwacht hier meer te leren over de wereld van hardware, fixe discussies te bekijken van de zijlijn en wellicht af en toe een eigen steentje bij te dragen. Ik zou het leuk vinden om muziek te maken met andere Drum & Bass producers, maar sta zeker open voor verwante genres.

Ik hoop dat jullie zo een duidelijker beeld van mij kunnen vormen. Stel gerust een vraag (of twee, maar niet meer) en ik zie jullie in de keyboard dojo!
 
Welkom op Synthforum, Bas! We zullen je zo goed mogelijk helpen met je aanstaande GAS.. :D
 
Welkom!
GAS er op zou ik zeggen.
Als je er eenmaal aan begint, is er weinig meer mogelijk om het te onderdrukken.
Nothing beats a fresh synth in the studio.

Benieuwd wat je maakt :)
 
Ohja nice, lekkere atmosferen, past goed bij je drone materiaal.
Heb je wel eens overwogen om treinen en trucks te samplen? Vooral het rhytmische gedender van treinen kan je goed gebruiken lijkt me.
 
Back
Top