Nieuw Lid

Lid sinds
11 januari 2021
Berichten
987
Locatie
Landgraaf
Vandaag me aangemeld op dit forum. Ik maak al vanaf 1985 muziek en nu ik eindelijk met pensioen ben kan ik er wat meer tijd aan besteden. Echt alleen voor hobby. Ik heb absoluut geen andere ambities anders dan dat muziek mij blij maakt. Momenteel vooral bezig met sounddesign en het maken van samplepacks voor mijn MPC-One en Patches voor Virus TI2. Ik ga daar in de nabije toekomst een aantal tracks mee maken. Af en toe zet ik een track op Youtube. Mocht je geïnteresseerd zijn dan kun je mijn muziek vinden op Laboratorio Incognito - YouTube
 
Dank Krautrock :), Ik zie trouwens dat we in hetzelfde decenium van de vorige eeuw geboren zijn. Leuk dat er hier ook mensen zijn van onze leeftijd die nog lekker met muziek bezig zijn.
 
Dank SkeLeTon. Tja voor jou nog eventjes volhouden, maar je bent er bijna. Is toch heerlijk dat iedereen z'n eigen muziekstijl heeft, zolang je er maar plezier mee beleeft. Ik luister heel veel naar muziek die afwijkt van de muziek die ik zelf fabriek. Werkt inspirerend.
 
Back
Top