Eclectic Music - Feel the heat

Sjees, dit is een lekkere track hoor.
Komt zeer fijn tot gang met fijne arp en sfeervolle ambiance van een dames vocal :okdan:
Zeker tot 1:06 wordt een goede spanning opgebouwd, echt top.

Toch n puntje van kritiek: Het enige jammere vind ik de synth qua geluid die er van 1:37 inkomt. Naar mijn mening een iets ouwebollig geluid. Maareh.. dat is maar mijn mening hoor :)

Ik zeg lekker bezig hoor.
 
Klinkt goed, ik zou hem nog wat opleuken met wat FX geluiden. Daarnaast mis ik een break in het midden, heb wel het gevoel dat het na 2.5 minuut vooral kopieer- en plakwerk is, maar in de basis is dit wel een sfeervolle track. Wat betreft die Synth vind ik hem wel mooi, maar je kan eens proberen wat effecten erop te zetten, zoals een comb filter of wat automation effects. om hem wat vernieuwender te laten klinken.
Leuk dat er steeds meer op Audius posten :)
 
Klinkt echt super. Hele fijne mix. Het lead geluid vond ik geen probleem.. het maakt het aan de andere kant ook weer wat meer catchy. :) Maar misschien wat delay erover of een stutter-achtig effect. Het wordt verderop wel wat veel van hetzelfde, misschien toch nog iets erbij voor de variatie.. of een chordturnaround dmv een andere basnoot??
Maar fijne sfeer.
 
ThnX, @MGG wat bedoel je met een chord turnaround? een inversie? ben niet zo theoretisch onderlegd?
Eigenlijk is het gewoon een mooi woord voor ff wat anders. :). Je kunt ook kiezen voor een alternatief thema. Gewoon door wat andere basnoten te kiezen.. of gewoon ergens een paar maten voor het volgende rondje een paar andere basnoten die in feite als grondtoon voor de andere gespeelde noten dienen en waardoor je compleet andere akkoorden krijgt. Zelf doe ik het altijd op gehoor.. (ook jaren lang gebast in een bandje, zo te gek wat je met een paar andere noten kunt bereiken..). Of je kunt alles gaan uitpluizen wat je gespeeld hebt en de kwintencirkel erbij pakken... zeker leerzaam maar ik doe liever gewoon wat en laat me dan verassen door een happy accident.. :D

Misschien schept dit een beetje een beeld?
 
Back
Top