Gezocht: Steinberg virtual guitarist 2

Status
Please reply by conversation.

Rivazza

Nieuwkomer
Lid sinds
4 februari 2016
Berichten
13
Ik ben op zoek naar Steinberg virtual guitarist 2. Heb je deze liggen? Of een losse licentie? Deze zou ik graag over willen kopen.

let me know 👍
 
Hoi,

ik heb VG2 niet per se te koop, maar wilde je even een heads up geven. Ik heb hem al jaren in de kast liggen omdat het zo'n waanzinnig ding is met nu nog steeds actuele en goede sounds, maar hij is met de moderne 64 bit OS's vrijwel niet meer aan de praat te krijgen.

Ik heb geprobeerd hem via Vienna Ensemble naar Cubase te bridgen. Maar helaas lukte dat niet en een mailtje van de fabrikant vertelde mij toen dat het inderdaad niet werkte onder VEP.

Je moet dus voor je hem koopt wel zeker weten dat het werkt op je huidige systeem.

Ik heb ondertussen een hoop van de UJAM gitaren aangeschaft. Dat is van de zelfde makers.

Hoop dat je er iets aan hebt!

Groet,

Arjan
 
Hoi,

ik heb VG2 niet per se te koop, maar wilde je even een heads up geven. Ik heb hem al jaren in de kast liggen omdat het zo'n waanzinnig ding is met nu nog steeds actuele en goede sounds, maar hij is met de moderne 64 bit OS's vrijwel niet meer aan de praat te krijgen.

Ik heb geprobeerd hem via Vienna Ensemble naar Cubase te bridgen. Maar helaas lukte dat niet en een mailtje van de fabrikant vertelde mij toen dat het inderdaad niet werkte onder VEP.

Je moet dus voor je hem koopt wel zeker weten dat het werkt op je huidige systeem.

Ik heb ondertussen een hoop van de UJAM gitaren aangeschaft. Dat is van de zelfde makers.

Hoop dat je er iets aan hebt!

Groet,

Arjan
Thx voor je reactie! Heb dus wel VEP server lopen richting Logic. Dat werkt prima met VG1. Die heb ik godzijdank ergens kunnen vinden op een duister torrent forum. Heb eigenlijk best een vreemd systeem ontwikkeld.. omdat ik VEP via parralells (op de mac) laat draaien in win10. Maar dat werkt wel als een trein. Los VG inladen kan trouwens ook niet in VEP. daarvoor moet je nog een losse plugin loader hebben.

Werk dus wel met VG1. Maar dacht dat VG2 net iets mooier was..
P.s. op de een of andere manier zit dat UJAM gewoon niet zo lekker in de mix als VG ofzo. Tenminste, dat is mijn ervaring..
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top