Sequential_Tom
ɯoT ןɐıʇuǝnbǝS
Met dit probleem heb ik in de Kerstvakantie ook zitten worstelen. Het schijnt dat sommige moederborden problemen hebben met sommige USB2-apparatuur. Je hebt zeer goede kans dit probleem op te lossen door een USB-uibreidingskaart in een van de PCIe-sloten te prikken. Ik heb zo'n kaart gekocht met een NEC/Renesas controller chip (model 'LogiLink PC0057A') en inderdaad, de BCR-2000 wordt nu prima herkend.Om een of andere reden werkt mn goede oude bcr2000 niet in windows 10. Wordt niet herkend in renoise, welke drivers ik ook installeer, wat ik ook probeer. Wel op een andere computer, dus het is geen hardware mankement. Een nieuwe versie, mits soortgelijk geprijst, heb ik wel oren naar, maar dan moet het wel werken. Ben benieuwd wat hij moet kosten.
Ik heb me altijd verbaasd over dat de BRC's en BRF's uit de collectie gingen. Ze waren toch behoorlijk populair. Zelf ben ik in ieder geval een liefhebber van die dingen, ook al vind ik ze enigzins log uitgevallen.
Heerlijk zoveel rotary-encoders en zoveel geheugenplaatsen! Het was ideaal geweest als ze allemaal voorzien waren geweest van een display zodat je de bijbehorende parameters kon zien. Maar voor voor die prijs kon je dat natuurlijk niet verwachten.
Als de BCR32 inderdaad $149,- gaat kosten, dan hebben ze aan mij waarschijnlijk weer een klant.