Behringer BCR32

Behringer authenciteit in een nieuw jasje!

Behringer werkt aan een opvolger van de BCR2000 samen met de makers van de Zaquencer firmware die de BCR2000 omtovert in een sequencer.


Behringer-BCR32-Front.001.jpeg
 
Hij heeft niet Behringer als achternaam. Want dan krijg je een fotootje mee van de echo en duurt het nog ettelijke olifantendrachten voordat er eindelijk een bevalling is.

Welnee, gewoon wat pretecho's voor de voorpret.
 
Iemand een idee wanneer we een bcr32 kunnen kopen? Dit gaat nu al zolang de ronde...:Z:Z:Z
 
Als Behringer hun rijtje aan aangekondigde producten in volgorde op de markt brengt, denk ik dat je rond 2041 wel aan de beurt bent.
 
Jawel, al een andere gekocht. Maar de bcr32 zou wel ideaal zijn denk ik..
 
Toch leveren bijna alle andere fabrikanten wél gewoon. Zelfs de PS5 is vrij makkelijk te krijgen tegenwoordig na lange periodes van schaarste en op de synthmarkt hebben we er niet veel van gemerkt behalve wat vertragingen en prijsstijgingen - op een enkele kleine boutiquebouwer na die het niet meer trok in de huidige markt. Ik denk dat het niet zozeer het probleem is dat Uli niet aan onderdelen kan komen, maar dat hij niet bereid is de hogere prijs daarvoor te betalen omdat zijn marges zo laag zijn dat hij weinig buffer heeft. Dus dan is het of niet produceren, of je prijzen omhoog gooien. Maar dat laatste gaat natuurlijk in tegen de beloftes/principes van Behringer om voor een habbekrats een redelijke kwaliteit te kunnen leveren.
 
Wat je ook mee moet nemen is dat Behringer al op social media praat over producten die nog niet eens in ontwerpfase zijn als 'proefballonnetje' om te kijken of er vraag naar is. Bij bedrijven die alles geheim houden tot een product in productie gaat is het als consument onmogelijk om in te schatten hoeveel producten er bij hun on hold staan.
 
Van veel producten hebben ze op social media gezegd dat ze de productie kunnen starten zodra de onderdelen er zijn, en dat duurt nu al maanden.
 
Op het werk hebben we ook nog steeds problemen om elektronisch materiaal geleverd te krijgen. Ik spreek dan over high end PLC materiaal en frequentiesturingen. Dus het verwonderd me echt niet dat B het ook niet op tijd geleverd -en/of in productie krijgt.
Idem hier. Ik heb nul elektronische reservestukken, gewoon niet verkrijgbaar. Sommigen verwachten wel in de loop van 23 overstock te hebben...
 
Van veel producten hebben ze op social media gezegd dat ze de productie kunnen starten zodra de onderdelen er zijn, en dat duurt nu al maanden.
Inderdaad. Ze communiceren over producten die nog niet klaar zijn om uit te leveren en dan zie je als consument elke vertraging.
 
Ik vind dat het toch een deuk geeft in hun geloofwaardigheid.. Misleidend gedrag... Maar ik wil wel zo'n bcr! :mega:
 
Back
Top