• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Top convertors en varia studiospul

Septic

ex Modular addict
Lid sinds
17 februari 2002
Berichten
6.667
Locatie
Gorinchem
Spullen voor SF prijsjes, op marktplaats.nl staat het ook, hier ietjes goedkoper.


Antelope Orion32, originele versie. Super om als MADI convertor te gebruiken. Of als USB audiointerface. Ik heb er 2, 1100 euro p/s, alle 2 voor 2000euro. In nieuwstaat

RME M32 AD MADI audio-convertor 32 ins op analoog en dsubs, output via ADAT/MADi topunit in absolute nieuwstaat 1600euro.

MOTM modular voeding +/-15v 100 euro (zitten iets van 7 molex headers op, ben alleen de naam kwijt van dit ding, ligt al een tijd in de opslag zgan.

Digitech Distortion pedal DF-7 incl ac adapter 75eu

Roland Alpha Juno 1 incl flightcase, modwheel moet nagekeken worden, via midi 100% en ziet er optisch ook nog zeer goed uit. Ik heb hem extern aangestuurd altijd, kwam er v/d week achter dat de mod/pitchwheel een stukje onderhoud nodig hebt. 250euro!!! Alleen ophalen deze knaap

Novation Remote Zero SL, oudje, werkt nog als de beste. IMHO nog steeds 1 v/d beste midicontrollers. Kan op elk 32/64bit OS usb plug en play. De editors werken alleen op een 32bit OS 100 euro

Ophalen heeft de voorkeur, spul staat in Gorinchem Z-H. Verzenden kan tegen meerprijs kosten en risico v/d koper.
 
Alpha Juno wordt opgehaald en is dus niet meer beschikbaar.
 
Alpha is gisteren opgehaald
De RME wordt zometeen opgehaald, net meer beschikbaar dus.

Blijft over 1 x Antelope Orion32, de andere houd ik als backup. 1100 euro vaste bodemprijs. Kan opgestuurd worden, maar ik heb liever dat het opgehaald wordt.
 
als vanouds weer;

Dikke vette kick

De remote zero sl, digitech disto en motm voeding is er ook nog he rakkers.
 
Niemand zo'n mooie Antelope Orion32 convertor? Ik heb de inputs niet meer nodig, maar de units zijn echt als nieuw en top notch
 
Kick

Ik ga ze toch maar allebei wegdoen. Ik heb domweg geen synths meer om er in te steken :)

De Dsub kabels (4x) voor 32 in of outs kan je erbij kopen voor 200euro icm een Orion32.
Neem je allebei de Orions dan krijg je ze er bij. Dan heb je dus een dikke vette korting met een set voor 2000 euro voor 64 ins en outs.
Wel ophalen aub.
 
bump
 
dus
 
-Antelope Orion32, originele versie. Supereasy om als MADI convertor te gebruiken. Of als USB audiointerface. 1000eu ophaal en bodemprijs. In nieuwstaat
-MOTM 5U/Wiard modular voeding +15/-15v 75 euro (zitten iets van 7 molex headers op, ben alleen de naam kwijt van dit ding, ligt al een tijd in de opslag) zgan.
-Digitech Distortion pedal DF-7 incl ac adapter 75eu
-Novation Remote Zero SL, oudje, werkt nog als de beste. IMHO nog steeds 1 v/d beste midicontrollers. Kan op elk 32/64bit OS usb plug en play. De editors werken alleen op een 32bit OS 100 euro!!!

En als je nog kabels nodig hebt, die heb ik ook nog genoeg over. Kan je komen ophalen wanneer je een van de andere items koopt.


Ophalen heeft de voorkeur, spul staat in Gorinchem Z-H. Verzenden kan tegen meerprijs kosten en risico v/d koper.
Ik zoek nog een paar AVID Artist Mix units, dus die kunnen ingeruild worden. Moeten wel in 100% werkende staat zijn zonder gebreken, net zoals ik mijn spullen verkoop.
 
De laatste Orion32 wordt zondag opgehaald. Niet meer beschikbaar dus.

Losse eindjes:
-MOTM 5U/Wiard modular voeding +15/-15v 75 euro (zitten iets van 7 molex headers op, ben alleen de naam kwijt van dit ding, ligt al een tijd in de opslag) zgan.
-Digitech Distortion pedal DF-7 incl ac adapter 75eu
-Novation Remote Zero SL, oudje, werkt nog als de beste. IMHO nog steeds 1 v/d beste midicontrollers. Kan op elk 32/64bit OS usb plug en play. De editors werken alleen op een 32bit OS 100 euro!!!
 
Last edited by a moderator:
Die hack ga ik inrichten als audiogridder slave, als dat lekker up en running is die ik hem niet meer weg.
Rest van de spullen zijn er nog. Zonde man als het maar ongebruikt staat/ligt. Doe eens lekker circulair ofzo
 
Mja laatste poging voor die spullen, ik blijf niet bezig :P
 
Back
Top