Ik mis een Behringer thread ;-)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

GnarlySynth

Stamgast
Lid sinds
7 december 2020
Berichten
103
Locatie
Amersfoort
Interessant verhaal over Behringer
 
Hahaha Kunnen die er genoeg zijn dan? :engel:
 
Laatst gewijzigd:
Jup is nice, en ik vind de nuances wel leuk. Als je op een ingekakt nieuwjaarsfeest zou zitten met allemaal syntheads, gewoon even behringer laten vallen en dan veilig afstand bewaren. :engel:
Toch benieuwd hoeveel corksniffers en swings die achtergestelde kindjes gaan verblijden ;)
 
Laatst gewijzigd:
Ik kruip gelijk achter mijn deepmind 12D om braaf muziek te gaan maken :D
 
Dit is een beetje een herhaling van zetten. Jammer dat Ben zich in dat tweede filmpje voor Behringers karretje heeft laten spannen door ze de kans te geven zich met geld aan een goed doel af te kopen. Dat is altijd een favoriete strategie van grote bedrijven die zich misdragen om de aandacht af te leiden. Even het plebs een aalmoes van een paar duizend euro toewerpen en je kan verder gaan op twijfelachtige manier miljoenen te verdienen. En het je mag het ook nog van de belasting aftrekken!
 
Als onwetende synth rookie zag dat Behringer spul er wel indrukwekkend uit. Wist ik veel..
Die zilveren rack units met die grote hoofdletters er op geprint:

MODULIZER PRO
VIRTUALIZER PRO
MULTICOM PRO!!
ULTRAGRAPH PRO
ULTRAGAIN PRO
ULTRALINK PRO!!
MULTICOM PRO XL!!1!!

Veel 'PRO', 'ULTRA' en 'XL' dus.. Wow.. :)
 
Dit is een beetje een herhaling van zetten. Jammer dat Ben zich in dat tweede filmpje voor Behringers karretje heeft laten spannen door ze de kans te geven zich met geld aan een goed doel af te kopen. Dat is altijd een favoriete strategie van grote bedrijven die zich misdragen om de aandacht af te leiden. Even het plebs een aalmoes van een paar duizend euro toewerpen en je kan verder gaan op twijfelachtige manier miljoenen te verdienen. En het je mag het ook nog van de belasting aftrekken!
Inderdaad
 
Hahaha Kunnen die er genoeg zijn dan? :engel:
Ik vind dat er van een Behringer thread minimaal één kloon moet zijn, maar als je het op de zelfde manier als Behringer aan wilt pakken, dan kun je maar beter opschieten met alvast de volgende thread aan te maken.. :D
 
Om eerlijk te zijn was ik na een paar zinnen uitgekeken. Misschien moet ik hem nog een keer een kans geven als ik de reacties hier zie, maar ik herinner me hem vooral als een soort know-it-all van eerdere video’s die ik heb gezien. Misschien gevaarlijk om hier te zeggen, maar hé, das mijn mening hè ;)

ik kreeg er iig gelijk het idee bij dat ie ook ff mee doet met behringer bashen en daar lekker makkelijk views bij scoren. En een titel als ‘the edgeloards of music production’ zie ik dan wel als clickbait ja. Of geldt dat alleen als je eindigt met ‘I will tell you why’?
 
Ik vind dat er van een Behringer thread minimaal één kloon moet zijn, maar als je het op de zelfde manier als Behringer aan wilt pakken, dan kun je maar beter opschieten met alvast de volgende thread aan te maken.. :D
Nee, nog niet aanmaken!
Eerst aankondigen, en dan wachten...
Dan nog een andere thread aankondigen...
 
Ik vind dat er van een Behringer thread minimaal één kloon moet zijn, maar als je het op de zelfde manier als Behringer aan wilt pakken, dan kun je maar beter opschieten met alvast de volgende thread aan te maken.. :D
Hahahahahahahahahaha
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top