• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Yamaha IFU4 wordclock distributor 1 naar 4

Akikaze

Hardware only
Lid sinds
26 oktober 2004
Berichten
2.516
Locatie
Midden Nederland
Ik heb deze interface met succes en zonder problemen als jitter en faseverschuiving gebruikt om inkomende wordclock naar vier uitgangen te splitsen. Hetzelfde kan met RS422, maar daar heb ik geen verstand van. Een must als je meer dan twee apparaten of instrumenten met digitale audio en wordclock hebt. De interface komt met een (overbodige) van het net geplukte papieren handleiding en met een stroomadapter. Gebruikt, maar technisch en optisch in mooie staat. 19 inch 1 unit rackspace.

De richtprijs is 30 euro en ik ga niet lager. Je kunt niet de samplingfrequentie van het uitgangssignaal aanpassen, maar daar staat tegenover dat je voor een fractie van de nieuwprijs van wat er nu te koop is, een apparaat krijgt dat doet wat het moet doen.

Ik had aan vier uitgangen niet meer genoeg, dus ik heb nu wat anders, waardoor deze overbodig is.

De verzendkosten bepalen we in overleg, want ze zijn mede afhankelijk van de vervoerder. Verzending is voor rekening en risico van de koper.
 

Attachments

  • Yamaha IFU4 achter.jpg
    Yamaha IFU4 achter.jpg
    831,2 KB · Bekeken: 70
  • Yamaha IFU4 voor.jpg
    Yamaha IFU4 voor.jpg
    491,8 KB · Bekeken: 62
Niemand hier behoefte aan? Schop!
 
Back
Top