• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Korg Volca Beats (z.g.a.n. in doos)

Wootson

Ouwe rot
Lid sinds
29 Maart 2011
Berichten
1.428
De welbekende drumcomputer uit de Korg Volca serie, met zes analoge en vier digitale parts. Te koop omdat ik ook al een Roland TR-6S en Akai XR20 heb voor drumgeluiden.

Vaste prijs(!): 90 euro exclusief eventuele verzendkosten. Verzending uitsluitend via PostNL.

Exclusief adapter, maar deze drumcomputer werkt ook op batterijen.
 
Ik zie dat er mensen zijn die hem met adapter verkopen voor 90 euro, dus mijn exemplaar mag nog een tientje vanaf. 80 euro dus voor deze kleine drumcomputer met vette kick drum.
 
Heb ook nog een adapter erbij (ook z.g.a.n. in doos), maar dan komt er wel een tientje bij.
 
Back
Top