Eindelijk lid geworden.

WimC1961

Nieuwkomer
Lid sinds
3 januari 2021
Berichten
8
Hallo,

Eindelijk maar eens lid geworden van dit forum. Ik ben bijna 60 en nu al 45 jaar fan van Jean Michel Jarre, Vangelis, Kitaro, Kraftwerk en nog wat artiesten. Jarre is wel mijn grootste favoriet sinds ik de lp Equinox kocht. Ik ben ook naar concerten van deze 4 artiesten geweest. Jarre 3x en Kitaro in de Rai in Amsterdam. Ik koop nog steeds cd's maar ben niet zo'n verzamelaar dat ik elke soort persing ofzo moet hebben maar koop wel wat er nieuw uitkomt. LP's niet meer. Leuk om hier berichten van liefhebbers te lezen.

Groetjes en nog de beste wensen en hopen op betere concerttijden.
Wim
 
Hallo,

Eindelijk maar eens lid geworden van dit forum. Ik ben bijna 60 en nu al 45 jaar fan van Jean Michel Jarre, Vangelis, Kitaro, Kraftwerk en nog wat artiesten. Jarre is wel mijn grootste favoriet sinds ik de lp Equinox kocht. Ik ben ook naar concerten van deze 4 artiesten geweest. Jarre 3x en Kitaro in de Rai in Amsterdam. Ik koop nog steeds cd's maar ben niet zo'n verzamelaar dat ik elke soort persing ofzo moet hebben maar koop wel wat er nieuw uitkomt. LP's niet meer. Leuk om hier berichten van liefhebbers te lezen.

Groetjes en nog de beste wensen en hopen op betere concerttijden.
Wim
Welkom Wim en de beste wensen voor dit nieuwe jaar. Als kind had ik alle cassettes van synthesizer greatest. Met daar uiteraard altijd ook Jean Michel Jarre en Vangelis. Heeft zijn magie niet verloren als ik het hoor reis ik in gedachten terug in de tijd terwijl ik er net zo van geniet als ik dat deed als kind. Hoewel ik geen concerten van deze artiesten bezocht en mijn smaak voor welke muziek ik graag zelf maak zich in een geheel andere synthesizermuziek hoek heeft ontwikkeld blijft het onmiskenbaar fantastische synthesizer muziek voor mij. Leuk weer een synth-head te kunnen begroeten. Veel plezier hier op deze fantastische website. Ik ben zelf ook nog niet zo lang hier, maar het is goed toeven hier.
 
sja, jean michel jarre, tangerine dream waren de eerste full synth bands die ik draaide dacht ik..
kraftwerk wat later. o mag ik soft cell noemen? natuurlik. later ging ik meer over naar coil...

o zeker veel gelijkgestemden.

volgens mij is foetus de enige synth band die ik live heb gezien, maar dan trad hij op met een band... heftige ervaring. maar wel lekker.
och, front 242, die hadden gewoon draaiden gewoon een DAT of cd, maar kwam toch over, in het noorderligt (waar ik zelf 3maal heb mogen staan..).
o chemical brothers!

nou ja, welkom! en wat is muziek toch heerlik, bizonder.
 
Welcome,een generatie jong van dezelfde soort als ik, onsterfelijk.
 
Welkom Wim. Ik ben ook fan van Kitaro en andere oude synthesizermannen die nog steeds rocken :-)
 
Mag ik je ook welkom heten ;). Ben zelf van 67 dus een ietsje jonger maar niet veel. Mijn grootste inspiratiebron is Vangelis en mijn eigen nummers worden daar dikwijls mee vergeleken. Ook Kitaro wordt regelmatig aangehaald. Vroeger was ik ook fan van Michael Garisson maar die stijl is bij een minder groot publiek bekend.

Hoe dan ook hoop ik dat je veel plezier mag hebben aan dit forum :okdan:

:okdan:
Danny
 
Mag ik je ook welkom heten ;). Ben zelf van 67 dus een ietsje jonger maar niet veel. Mijn grootste inspiratiebron is Vangelis en mijn eigen nummers worden daar dikwijls mee vergeleken. Ook Kitaro wordt regelmatig aangehaald. Vroeger was ik ook fan van Michael Garisson maar die stijl is bij een minder groot publiek bekend.

Hoe dan ook hoop ik dat je veel plezier mag hebben aan dit forum :okdan:

:okdan:
Danny
 
Mag ik je ook welkom heten ;). Ben zelf van 67 dus een ietsje jonger maar niet veel. Mijn grootste inspiratiebron is Vangelis en mijn eigen nummers worden daar dikwijls mee vergeleken. Ook Kitaro wordt regelmatig aangehaald. Vroeger was ik ook fan van Michael Garisson maar die stijl is bij een minder groot publiek bekend.

Hoe dan ook hoop ik dat je veel plezier mag hebben aan dit forum :okdan:

:okdan:
Danny
Hoi Danny,

Leuk om eens iemand over Michael Garrison te horen, ik heb een cd van hem. Vroeger veel gedraaid toen ik nog een radioprogramna had bij de lokale omroep. Evenals veel van Vangelis en Peru.

Mooie tijd
 
Back
Top