• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Analogue Solutions Nyborg-12

noordhalle

Nieuwkomer
Lid sinds
1 januari 2021
Berichten
17
Locatie
Brussel
IMG_5360.JPGIMG_2601.JPGIMG_3498.JPGIMG_3491.JPGIMG_9722.JPG
  • Semi-modulaire synth van topmerk AS. Het is de SEM-filter versie van de Nyborg-reeks. Ooit gekocht bij musicstore.de.
    Nyborg24 — Analogue Solutions < geen idee waarom de 12 niet op hun site staat.

  • Ik doe hem weg omdat ik hem al een hele lange tijd heb en steeds instrumenten wissel zoals de meesten.

  • Synth in actie: www.hardwax.com/79532/noord-halle/jefre/ > A1 en A2 zijn voornamelijk met deze synth gemaakt. Verder vind je vast wel genoeg demo’s op youtube.

  • Technisch perfect.

  • Gebruikssporen aanwezig, deze synth is natuurlijk écht hands-on. Het enige (naar mijn mening) storende is dat de verf van het bolletje op de Cutoff-knop verdwenen is. Valt natuurlijk makkelijk te herstellen.

  • Minimumprijs €500.

  • Ophalen in Halle, onder Brussel, BE. Verzenden is mogelijk. Kosten en risico (neem gewoon die verzekering) zijn voor de koper.


    Ik beantwoord vragen met plezier. Dit is echt wel een bak waar je nooit spijt van gaat hebben.
    (btw deze staat ook op marktplaats.nl en 2dehands.be)


    Groeten,
    Alex
 
Back
Top