Ranger & Dilago - Asjemedist (Officiële Single)

rangerofficieel

Ingeburgerd
Lid sinds
29 juni 2017
Berichten
73
Hey beste leden, het is al een tijdje geleden maar sommigen van jullie zullen ons nog wel kennen. Wij hebben 2 jaar geleden ook mee gedaan met de contest en ben verheugd om mede te delen dat er nieuw materiaal onderweg is :)

Maar vandaag is een van onze tracks 'Asjemedist' via de officiële kanalen gereleased en hier zijn we zeer trots op.

Met deze track hebben we geprobeerd om die klassieke jaren negentig energie te doen herleven op een funky hiphop beat.

Afspelen, repeaten, liken en delen wordt zeer gewaardeerd :okdan:

Knallend het nieuwe jaar in en blijf gezond!



Groetjes,

Ramon
 
Lekker, goede flow ook! Beetje “House of pain” achtige vibe.
paar puntjes:
- de beat is een beetje te bright t.o.v. De vocal, ik zou dat swappen, de dus beat donkerder en de vocals helderder, af en toe moeite om de toch wel slimme vonsten te verstaan. De stemmen in het refrein klinken beter, zo zou ik de raps ook willen horen.
er mag nog wel een extra westcoast Moog achtig leadje bij ergens als bridge.
verder héél gaaf, voel hem wel.
 
Klinkt lekker guys.. Beat klinkt lekker.. Beetje DJ muggs/House of Pain qua stijl..

Raps vind ik helaas niet zo, komt wat houterig over.. klinkt niet echt natuurlijk qua flow. Het klinkt wat zout-loos - het mist voor mij overtuigingskracht..

Ik vind wel het top dat jullie in deze stijl hiphop maken en niet van die autotune trap beats waarbij rappers meer zingen dan rappen…
 
ik wilde mn post nog even editten..maar dat kan ik niet meer..

ik wilde dat stukje kritiek over de raps anders verwoorden - minder negatief:
'Ik zou de raps wat meer vloeiender en overtuigender willen horen..wat vuriger'
 
Dank voor je reactie Furious5! Ik kan me wel in je kritiek vinden en had het er toevallig van de week nog over met Ranger. Wellicht dat ik de vocalen nog wel even opnieuw doe. Op ons nieuwste nummer rap ik wél met overtuiging. Deze is nog niet helemaal af maar zodra ik die post ben ik erg benieuwd of je dat ook beter vindt.
 
Ah nice!

<emiel ratelband modus>
Ik denk dat je vooral in je hoofd moet hebben tijdens het rappen dat JIJ hier de man bent. Jij laat je niet dissen door die sukkel MC's en dat laat je tekstueel dus ook effe weten. Met jou valt niet te sollen!
</emiel ratelband modus>
 
Laatst gewijzigd:
Lekkere oldskool vibe inderdaad :). Ik kan me wel vinden in de punten die eerder genoemd worden qua mix, maar ook zeker wat @Furious5 zegt: het klinkt meer als een studio opname dan twee toffe boys van de straat ;).
 
Back
Top