Afgehandeld FR: het bewerken van de eerste Post door de OP

vink

atropos-krans-os
Lid sinds
7 juni 2013
Berichten
4.470
Locatie
de meest diepteloze stad van dit kale land
ik weet dat de logika van het niet veranderen van posts, een goede is, hier. op KVR audio kun je dat wel, tot in het oneindige.. je ziet daar weinig, dat er grote ingrepen worden gedaan. dus de konsistentie blijft toch overeind.

het is een keuze. voor beide valt iets te zeggen.

ik neem als voorbeeld "Dé MPE thread", de beginpost, start met een opsomming, in de loop van de tijd zijn er vergeten synths, controllers, of nieuwe synths, controllers, DAW's toegevoegd. het overzicht verdwijnt zo.

ik kan natuurlik, een nieuwe opsomming maken. geen probleem.

ik ben er aan gewend, maar soms is het toch handig, op b.v. alleen de openingspost aan te passen, b.v. in Tracks, wanneer je een nieuwe versie hebt. krijg je dode links..

geen groot probleem, maar vraag me af, of het niet kunnen bewerken, als OP, of sowieso, later bewerken van posts, toch een voorkeur kan hebben.

zoals al gezegd, op KVR, levert het amper problemen op, voor de konsistentie, vrijwel geen.

een FR, van laag belang. wellicht is er ook geen enkele behoefte aan.
 
Ik wilde dit ook net voorstellen. Ik zou dit een hele goede vinden. Soms heb je een verzamel topic, waarin het handig is als je de eerste post kan aanpassen.

Ik wilde net ook nieuwe links plaatsen in de synthforum playlist topic, maar dat ging niet
 
We zijn geen voorstander van het kunnen bewerken van reeds geplaatste posts. In het verleden heeft die mogelijkheid wel bestaan, inderdaad tot in het oneindige. Hetzelfde gold destijds voor het verwijderen van eigen posts. Een discussie is in veel gevallen een logische opeenvolging van reacties. Als posts worden aangepast, kan dat ten koste gaan van de leesbaarheid van de volledige discussie.

Mocht je een specifiek verzoek hebben een bestaande post te wijzigen of aan te vullen, dan kun je die post bij ons melden en aangeven wat er volgens jou gewijzigd dient te worden.
 
Ik merk dat ik vrij vaak nog even een na-gedachte erbij wil plaatsen. Fijn dat dit kan.

Dit draadje is afgehandeld, excuses dat ik hier nog post. Maar dit leek me de beste plek om jullie te bedanken dat die mogelijkheid bestaat. Mochten jullie dit willen delen.. hoeveel minuten hebben we voor de "ohw ja wacht!"-momentjes?
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top