Hoe is deze rauwe lichte stab gemaakt?

HeinRook

Despawn
Lid sinds
14 mei 2014
Berichten
105
Locatie
Geleen
Hoi allen, hoe is deze stab gemaakt? Je hoort hem vanaf begin zoiets iedere 2 tellen.



Ik vermoed een vorm van FM synthese met veel EQ?
Ben benieuwd hoe je deze of soortgelijke stabs zou maken...

Bedankt!
 
Hey Hein, ik denk een simpele analog sinewave met een soort AMP en een Reverser met Delay, ik denk ook via een lfo of adsr aangestuurde Distortion en filter, als ik goed luister hoor ik ook een soort combi van 2 geluiden die deze stab nog vetter maakt. In Phase Plant kan je dit soort stabs goed maken, die gebruik ik tegenwoordig veel.

Check dit maar eens:
 
Net effe gecheckt. Die plugin is wel vrij prijzig. Maar je kan er wel veel mee zie ik. Ik geloof dat serum ook veel FM mogelijkheden heeft. zal daar nog eens mee aan de slag gaan.
 
Net effe gecheckt. Die plugin is wel vrij prijzig. Maar je kan er wel veel mee zie ik. Ik geloof dat serum ook veel FM mogelijkheden heeft. zal daar nog eens mee aan de slag gaan.
Ik heb de kilohearts subscription, tientje per maand maar daar zitten alle snap-ins en preset packs bij, phase plant heeft niet alleen fm, maar ook am, pw en oneindig toevoegen van oscillators en fx tot je cpu in brand vliegt.
 
Back
Top