C-Klein is zijn oude account kwijt

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

C-Klein

(Edward)
Lid sinds
21 juli 2008
Berichten
496
Locatie
Naast een spoorlijn
Beste allemaal,

Ik heb werkelijk geen idee welk e-mailadres er onder het e-mailaccount van C-Klein heeft gezeten. Vermoedelijk een die niet meer in gebruik is; het account herstellen lukte in elk geval niet. Vandaar dat ik een nieuw account heb aangemaakt. Hoewel ik al een aantal jaar meelees, zullen velen van jullie mijn accountnaam niet kennen. Ik lees dan ook voornamelijk (in stilte) mee. De laatste jaren ben ik in toenemende mate op zoek naar een workflow die beter bij mij past. Misschien dat ik daar ooit nog 'ns een topic voor open. Maar vooralsnog gebruik ik een MPC om een paar externe synthesizers aan te sturen en een multitracker om het geheel, al dan niet met vocalen, op te nemen. Levert dat mooi afgemixte tracks op? Nee. Hooguit aardige ideeën. Maar plezier in het maken van muziek is voor mij belangrijker dan airplay.
 
Dat was inderdaad ook een idee geweest. Ik vond alleen geen knopje 'Contact' en dacht toen: ik ben zo onbekend en heb de afgelopen jaar zo weinig gepost, dat een nieuw account aanmaken weinig kwaad kan. Ik heb er nooit bij stilgestaan dat de moderators wel te bereiken zouden zijn. Enfin, het enige nadeel van een nieuw account aanmaken, is dat mijn toekomstige post in 'MP Aaanbod' door sommigen misschien iets minder vertrouwd worden vanwege de korte levensduur van mijn account. Dat merk ik vanzelf.
 
Bericht door een moderator:
Omdat we toch de nodige moeite hebben met dubbele accounts, heb ik je oude account geheractiveerd. Je nieuwe maioadres hangt nu aan je oude account en ik heb je password een reset gegeven. Een bevestigingsmail met tekst en uitleg is naar je onderweg.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top