Stakkerig wijs, behalve (electro)

Ondineke

Stamgast
Lid sinds
3 Maart 2020
Berichten
130
Locatie
Ernem
Na enkele weken van vele uren arbeid voor de baas en wat roulaties in de setup, heb ik afgelopen weekend eindelijk weer wat tijd kunnen doorbrengen in de studio... met onderstaande als resultaat. SC heeft hem wat fletser gemaakt, maar ik heb geen zin om dat nu uit te vogelen. Meningen en tips worden gewaardeerd.

 
Bedankt voor het luisteren en de tips natuurlijk. Ik had eerst drums met een (optionele) fill elke vierde maat, maar ik vond dat toch niet zo lekker werken bij dit nummer, ook heb ik hier bewust de swing op nul gezet.

Jason31 wat gebruik jij als alternatief? Youtube vind ik niks omdat je beelden moet toevoegen. Mss bandcamp? Dat ken ik alleen als consument en niet als aanbieder.
 
Leuke track, nice groove.. maar hij is me iets te lang en te eentonig. Ik heb er wel van genoten.

Enne, ik zou Bandcamp Pro aanraden, kijk maar eens:


Succes :)
 
@e-Gloomy-nations Bedankt man. Ik kan me er wel in vinden dat ie wat lang en eentonig is, ik probeer mijn ongeduld bij het maken van muziek eronder te krijgen met de hoop dat het resulteert in wat minder gehaaste producties. Want als ik deze nu (een maand na dato ofzo) terugluister hoor ik wel wat dingen die ik liever anders had gedaan.

Ik heb eigenlijk niet zo'n zin om mijn eigen muziek uit te geven, ik hoop ooit goed genoeg te zijn dat een label het wil uitgeven. En juist voor tips om beter te worden zoals ik hier ontvang pleur ik het op SC.
 
Back
Top