Gratis Arturia Juno Chorus 'JUN-6'

Weinig origineel omdat TAL deze ook al uitbracht, net als de Juno-60 emulatie, maar goed, leuk om eens te vergelijken :P
 
Hoe zit dat met Arturia, moet je dat Arturia software centrum ook geïnstalleerd houden om je VST te kunnen blijven gebruiken?
Hou er nooit zo van als er nog meer software moet worden geinstalleerd...

volgens mij wel, want deze kontroleert de licensies. ik heb er zelf geen problemen mee met ASC, aangezien ik veel van arturia heb.
en ja, ik houd ook niet zo van meerdere installers, uiteindelik, nemen ze weinig ruimte in, en maakt het update proces wel makkelik. goed voor produkten waar je er veel van hebt dan..
 
Jammer dat de UI steeds crashed. Gelukkig is die niet nodig verder.

Vind 'm niet echt bijzonder klinken trouwens, heb 9 andere chorus plugins die net zo goed, ofwel beter, klinken.
 
https://www.sosouthernsoundkits.com/...beats-drum-kit

Ook nog een gratis drumkit gevonden als je Promocode '108' gebruikt. Geen idee of ie goed is, werd gedeeld op /r/softsynths

ASC is wel een PITA als je een probleem hebt met je HDD, die van mij wou alleen heel traag data wegschrijven en als een installatie langer dan 20? minuten duurt stopt ASC je installatie om je licensies te checken. Dan mag je weer opnieuw. V collection 7 heeft 2 dagen geduurd om te installeren omdat ze 9 op de 10 x mislukten. Zulke problemen, internet problemen, bedrijven die failliet gaan (zal wel meevallen, maar toch) zorgen dat ik ook niet bepaald een grote fan van moderne DRM ben.

Juno Chorus ook nog niet getest, vind ze in de regel wel leuk, maar mis toch altijd de modulation speed setting nogal. Vooral de licensie opgepakt om mijn Arturia collectie uit te breiden :P
 
Laatst gewijzigd:
Net als de TAL chorus vind ik deze niet geweldig. Leuke freebie op zich, maar verwacht niet dat ik hem veel zal gaan gebruiken.
 
Nee,nee,nee.ik ga mijn daw weer niet opstapelen met koopjes en freeware.Wat ik wel nog van plan ben is ofwel Plasmonic of phaseplant aan te schaffen.en misschien mogelijk mp midi controller maar dan wacht ik wel eerst de reviews van af.
 
Oeh dank! Sommige compressors hebben maar 2 knoppen, sommige tig, dit is een perfecte balans voor mij
 
Back
Top