• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

AKAI VINTAGE SAMPLER met werkende GOTEK

pal

Mannelijk lid
Lid sinds
29 augustus 2003
Berichten
1.880
Locatie
amsterdam
De meest simpele MAAR zeer dik klinkende sampler.

AKAI S01 (ondergewaardeerde classic!)

Geen moeilijke menu's snel en op gehoor editen of met de usb in de gotek en computer, revers en nog paar simpele edits.
Op de een of andere manier klinkt alles dik met soort onverklaarbare saus en wordt het zo grazy als je wilt zonder FX maar puur door hoe je
Regions en de midi doorgeeft en natuurlijk de bit/herz/alliasing die bij dit beestje hoort.

IK HEB ER 2!

De een un krasje hier de ander een krasje daar, maar gewoon keurig, klinken beide hetzelfde. Getest uiteraard.


1e Heeft MAX RAM door optionele kaart 450,-
2e Heeft standaart geheugen 350,-

BEIDE met GOTEK

Gaat weg omdat ik nou eenmaal een eurorack sampler heb en me daar op wil focussen.
Eerlijk gezegd houden de AKAI's me daar van af want het werkt makkelijker en klinkt warmer dan de assimil8or.

thumbnail_IMG_2647.jpg
 
hahahah ja is ook.. komt meer door alle uren die ik er aan besteed heb. Ik sta open voor voorstellen hoor.
Lijkt idd wat opportunistisch en wellicht hoopte ik daar ook op, heb inmiddels een stuk minder inkomen :/

Anyway laat een liefhebber zich maar melden, dan komen we er wel uit.
 
dank voor je bericht, ik zoek de juiste koper dan kan er veel :okdan:

voor mensen die het verschil niet horen kun je ook prima met je computer samplen, dat is gratis
 
Back
Top