Afgehandeld Berichten afdeling gespammed met contestinzendingen en reacties

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

vinnieq

Lidl
Lid sinds
11 juli 2004
Berichten
9.340
Het is weer zover. De (nieuwe) berichten (van vandaag) rubrieken zijn drie weken onleesbaar door al die inzendingen en het commentaar (op commentaar (op commentaar)). Superleuk die contest maar kan dat nou niet eens anders?
 
Voor veel leden (niet alleen de deelnemers) is het volgen van de contest wel de moeite waard. Dus wat voor de een onleesbaar is, is voor de ander juist "noodzakelijk". Het kan altijd anders natuurlijk. Voor nu dan maar een compromis: de contest updates zijn uit Nieuwe Berichten gehaald. In Berichten van vandaag vind je ze nog wel.
 
Helemaal top Dr. Ik beluister de inzendingen met plezier, neem me ook elk jaar voor ook eens iets in te sturen, maar ja, da's net zoiets als afvallen of de plinten schilderen, is er einde december weer niet van gekomen. Nu ja, volgend jaar dan maar weer.
 
ishi Thanks! Van mij mag de contest ook wel buiten ‘berichten van vandaag’ blijven. De knop Bovenin werkt daarnaast prima om naar alle inzendingen te gaan :). Ik zie ook geen reden om de inzendingen op volgorde van laatste reactie te tonen, dat voegt niks toe behalve dat sommige een stuk vaker bovenin beeld staan dan andere.
 
Ik reply daarom amper op de eigen inzending, net om ze niet bovenaan te hebben.
Maar al mooie optie om 'm uit "nieuwe berichten" is gehaald!
 
Het is weer zover. De (nieuwe) berichten (van vandaag) rubrieken zijn drie weken onleesbaar door al die inzendingen en het commentaar (op commentaar (op commentaar)). Superleuk die contest maar kan dat nou niet eens anders?

inderdaad best vervelend en opdringerig. Waarom staat dat allemaal niet gewoon in een aparte afdeling op het forum.
 
Met bijna 1.000 actieve leden zullen er waarschijnlijk bijna 1.000 ideeën zijn hoe we het forum het best kunnen inrichten. We hebben nu een aanpassing gemaakt en daar laten we het bij.

Je hebt ook helemaal gelijk. Sorry, was wat lomp van mij. Verkeerde been uit bed gestapt.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top