Dozart - Hindabusa

Dozart

Super Сasual Dating Real-life Females
Lid sinds
27 juli 2011
Berichten
1.026
Locatie
GB
Mijn deelname voor dit jaar aan de contest. Ik denk dat ik deze maar moet insturen voor dit jaar. Hope you'll like it. :)

 
Mooie track, heel dromerig en sferisch. Zeer prettige vocals. In het laatste gedeelte zijn de stabs iets te heftig vind ik persoonlijk, doet een beetje het dromerige sfeertje teniet, maar alsnog heb ik er met veel plezier naar geluisterd en ga ik hem zeker nog een keer luisteren. Top gedaan!
 
Zeker love it. Allen die plugin synth op 4,40 staat veel te hard. Vind de gehele sfeer erg fijn.:okdan:
 
Zeker love it. Allen die plugin synth op 4,40 staat veel te hard. Vind de gehele sfeer erg fijn.:okdan:

Toch een heel bewuste keuze hoor, en al maanden zo gelaten. Is bedoeld als een eurforische climax, ff door het geluid gaan, een kippevelmomentje :P
Thanks.
 
Laatst gewijzigd:
Toen je dit in de loop van het jaar hebt gepost, was ik al grote fan van dit nummer ... en tot op de dag van vandaag blijft dat zo :halleluja. Heel mooie, zweverige sfeer. Prachtig ingezongen, samenvloeiend met de voicepads. Mysterieuze wereldmuziek. Mijn stem heb je zeker!

:doei:
Danny
 
Chill,mooi,heel jammer dat je mix niet goed is,klink heel dull,alle detail is weg.

je moet alle sounds uit eq'en minder low mid,hier en daar lo/cut erop,en alle highs moeten naar omhoog.
 
Ik dacht steeds aan de CD van Enigma - The Cross of Changes. Origineel, erg mooi. :halleluja
 
Zit er nu een autotune op die vocal? Dat verpest het voor me echt. En was nu net zo goed begonnen, nee sorry, voor zulke fx op vocals ben ik een uitgestorven dino vrees ik...
 
Zit er nu een autotune op die vocal? Dat verpest het voor me echt. En was nu net zo goed begonnen, nee sorry, voor zulke fx op vocals ben ik een uitgestorven dino vrees ik...

In de stijl die ik maak, maakt dat echt niks uit. Kan juist als effect heel goed uit komen. Zitten overigens wel meer effecten op, zodat de stem een beetje een afro-sound heeft.

En daarbij, ik heb geen zanger-pretenties/ambities of zo. :D Ideeën moeten er gewoon uit, en gelukkig kan ik m'n stem aardig als instrument gebruiken daarbij.

Autotune horen bij een echte zanger/zangeres vind ik ook wat minder...
 
Back
Top