Dozart - Hindabusa

Hey, deze is mooi zeg. De stem vind ik nog altijd het mooiste instrument. Klinkt een beetje als Tuvak in Omnisphere2, heel erg goed. Veel succes ermee! Gloomy :)
 
wow, heel bijzondere track in positieve zin! Naar het einde toe vind ik de opbouw erg vet, maar qua levels wel wat heftig waardoor ik het volume naar beneden bijstelde, eigenlijk wil je dat andersom ;).
 
Mooie sfeer neergezet, kan ik lekker op wegdromen. En die zang past prima wat mij betreft. Aan het eind wordt de leadsynth me net teveel, die overheerst dan alles en dan is voor mij het dromerige effect weg.
 
Dit is nou zo'n inzending die de jaarlijkse contest telkens weer zo'n feestje maakt. Super creatief, onverwachts en meeslepend. Prachtig gezongen, inderdaad een stem als instrument.
 
Thanks heren. :) Doet me goed dat te lezen. Wellicht als ik 'm ooit ga releasen dat ik het lead gedeelte een piepklein beetje lager zet. Maar op zich wel al tig keer m'n eigen track gehoord en het altijd bewust zo gehouden. De stevige impact als climax is wel zeker de bedoeling iig. :D
 
eigenlik altijd zonder eerst reakties te lezen, luisteren, doe ik wel, maar je ziet ze toch..
vocals vind ik erg mooi gedaan (en ik heb ook autotune (nou ja, de cubase versie, eerder misbruikt) gebruikt!! ha! en effekten, dat terzijde), erg mooi.

mooie sounds. erg mooi gemaakt. erg goed. bizonder nummer. zit veel in, bizonder, ik weet nu geen beter woord.

ja! ha!

:okdan:

@WAREHOUSEGROOVE achtervolgt met tijdens het luisteren.. :dj::D
 
mooi en sfeervol, mooi stemgebruik ook! Alleen vond ik de synth melodie vanaf 4:40 wat zoekerig worden en niet echt pakkend. Verder dus erg fraai nummer!
 
Ik was al fan van deze track, en mijn aanbod om hem te remixen staat derhalve nog altijd. En mijn stem heb je!
 
Ik was al fan van deze track, en mijn aanbod om hem te remixen staat derhalve nog altijd. En mijn stem heb je!

Dat was een beetje in vergetelheid geraakt weer en in 'laat maar zitten' veranderd. Maar eigenlijk nog steeds een leuk idee.
Morgen ben ik vrij, en ga ik het renderen zoals jij zei, en je mailen!
 
Heel mooie aparte track, erg mooi sound design en enorm veel dynamiek. Heb hier weinig op aan te merken eigenlijk, vocals ook zelf, knap gedaan.
 
Heel mooie aparte track, erg mooi sound design en enorm veel dynamiek. Heb hier weinig op aan te merken eigenlijk, vocals ook zelf, knap gedaan.

Ook jij bedankt.

Voor wie geïnteresseerd is: op mijn soundcloud is inmiddels een geüpgradede versie geüpload.
Mijn soundcloudnaam is gewoon Dozart.
 
Back
Top