[Dub Techno] Yeah

Zitten hele toffe dingen in, maar ook een paar dingen die ik net wat minder vind. De main stab klinkt erg dun en digitaal als de filter meer open staat. Hij mag van mij veel minder ver open de hele tijd, want bijna gesloten klinkt hij wel goed.
Bij de eerste break komen er een soort sine/rhodes achtige akkoorden op de achtergrond en die klinken een beetje uit de toon. Met die twee dngen gefixed zou ik het een hele goeie track vinden, of je het ermee eens bent je natuurlijk helemaal zelf weten :)
 
Wat mij opvalt is de dofheid van te kick, maar later komt ie goed tot zijn recht. Coole en chille track, prima structuur, goeie mix. Lekker zou ik zeggen. Succes! :) Gloomy.

444 :)
 
Dank voor de positieve feedback Gloomy. Deze track is inmiddels af en is uitgebracht op mijn eerste EP.

De EP staat al een paar weken in de releases sectie op het forum alleen waarschijnlijk vanwege de cuntest is er weinig aandacht voor geweest want ik heb nog 0 reacties. Felictaties of andere opmerkingen zijn dus uiterst welkom :)
 
Back
Top