anoniempje - Hal 9000

Wow, heftig. Ik luister dit zelf nooit dus moeilijk om hier iets zinnigs over te zeggen. De swing in de beat vind ik tof, de stutters en breakjes ook. Ik mis wel wat variatie en af en toe opbouw. De beat komt er vaak opeens weer bij. Maar misschien hoort dat in dit genre? De productie is erg dik en het klinkt allemaal zeer verzorgd. :halleluja
 
Heftig! Goed afwisselend en lekker gemixt, had misschien iets opener gekund, maar ik doe het je niet na. Het lekkerste vind ik de track als de diepe kick erin knalt, zou dit wel in het beursgebouw of de rai gelust hebben ;) :okdan:
 
fuckin hell, ik krijg zin om dit luider te zetten en werd net 47 paar dagen terug
Ik wed dat als ik dit naar mijn 45 jarige collega stuur hij er zo op uit zijn dak gaat.
Voor mij is dit veel beter dan de gemiddelde EDM die uit de festivals waait.

die low bit krunch af en toe - ook lekker
 
Thunderdome in een modern jasje. Dit is echt de moeite waard. Wauw, hier moet nogal werk ingestoken zijn. Ik word hier inderdaad ook te oud voor, maar voor originaliteit krijg je wel mijn stem. Succes en groetjes, Gloomy. :)
 
Als aanvulling op de laatste gesproken woorden uit je track een stukje Wiki However, as time progresses, HAL begins to malfunction in subtle ways and, as a result, the decision is made to shut down HAL in order to prevent more serious malfunctions........................
The daisy song ;) Ik heb deze film wel 10 keer gezien onderhand :p en blijf mij verbazen over wat Stanley kon in 1968.

Bedankt allemaal voor de positieve reacties!
 
Ik ben best breed muzikaal georienteerd, maar met stijl kan ik niet zoveel. Sorry. Ik hoor wel dat het heel goed gemaakt is, maar het raakt me niet. Ik moet aan de VPRO denken...
 
mijn hemel, niet mijn genre dus kan er weinig zinnigs over zeggen. Voor zover ik hoor, zit de mix straks in elkaar, maar voor mijn brein is het 'overload'.:)
 
Ik vraag me altijd af hoe dit gemaakt wordt klinkt moddervet en opzwepend. Echt iets om op volume te ondergaan! Voor in de huiskamer misschien op 4 minuten houden ;)
 
trouwens bedankt nog voor de tip suicide dj hell want die kende ik niet!
 
Haha, dit was de laatste voor mij, leuke afsluiter zo.
Niet echt mijn ding maar krijg er toch een grijns van op m'n smoel. :D Cool gedaan.
 
En knallen ;)

Goed dat je weer terug met muziek bezig bent en toch wel grappig dat je nog steeds met hardcore bezig bent. Ik moet zelf echt wel moeite doen om "harde muziek" te maken. Hardcore maak ik echt nooit meer.
Is dit met hardware gemaakt?
Ja dat blijft wel een beetje mijn drijfveer, ik moet veel moeite doen om wat anders te maken maar luister het eigenlijk niet meer in mijn vrije tijd tenzij ik tijd heb om vinyl te draaien.
Gedeeltelijk, korg m1, korg wavestation, ni massive en dsi pek, 909 kicks uit maschine, 909 samples in ableton drumrack.
 
Back
Top