anoniempje - Hal 9000

anoniempje

hobby knooier
Lid sinds
30 september 2003
Berichten
4.873
Op de valreep.

Positieve woorden van Hal 9000 ;)

 
Ik vind dit erg tof. Brengt me terug naar de underground tekno, acid hardcore raves.
opbouw is ook erg goed. :okdan:
 
Het begint lekker rustig met een stoomboot, totdat het gaat stormen... Knap stukje werk, het klopt wel allemaal. Alleen staat dit heel ver van mijn muzieksmaak...
 
Heerlijke kick! Goed in het laag. Klinkt helemaal prima op m'n headphone.
De dingen die je met de kick doet luisteren ook profi. Vloeiende en flitsend.
Ik hoor iemand die profi weet ie doet met de kick :D

De rest eromheen vind ik dan weer net wat minder. Niet slecht, maar naar mijn idee is er wel wat minder voelende aandacht aan besteed dan het gebeuren met de kick. Of misschien moet daar gewoon nog wat meer groei in plaats vinden voor je.

Het eerste deel van je track vind ik het best!
 
wow! Heftig. Dit is totaal niet mijn muziek, maar vind het erg knap gemaakt! Het beukt wel!
 
Als aanvulling op de laatste gesproken woorden uit je track een stukje Wiki However, as time progresses, HAL begins to malfunction in subtle ways and, as a result, the decision is made to shut down HAL in order to prevent more serious malfunctions........................
 
ik heb krullen, die kunnen tegen elke BPM.

lekker! mooie sounds gebruik je ook! bitcrushers? werken lekker. de drums zijn erg goed. (zal eens kijken of ik dit keiharde kan overtreffen, met mijn nieuwe speeltjes, haha).

i love this energy of the monolith!

oe en het gaat nog dieper! yeah (op 4 minuten zit ik nu...). ja die "stoomboot" sound, or sirene beter gezegd, mooi. wow mooie laatste kick. ik denk dat ik hier ook iets van kan leren, kicks, drums, beats, als ik dat hier mag toevoegen.

je hebt goed op de details gelet.
 
Met grijs haar maakte dit me toch wel blij, je hebt er ontzettend veel in gestopt maar bleef voor mij toch een geheel en ik heb me niet verveeld. Knap gedaan. Trouwens niet mijn stijl, maar zo ga ik dit misschien nog waarderen ook :okdan:
 
Back
Top