mrdrBobo - Sanjay

Heerlijke Rhodes. Ik was, maar wie ben ik, doorgegaan met de sfeer en sound van de eerste helft. Helemaal nix mis mee. Vanaf 1.54 zakt hij in voor me...
 
Het begin schrok ik even van, dat wordt niks. Daarna de drumtrack best oke en heb je mij weer te pakken, met de sounds doet het mij bijna aan een hele trage 007 agent denken ;) pitch hem flink op en we hebben een snelle 007.

Anyway vanaf 2:05 heb je mij even verloren met de sounds, en kan ik het niet meer allemaal zo goed bij elkaar rijmen.
+1
 
Mooi Rhodes begin. Lekker die blazers. Wel iets statisch, tape delay erover en het komt helemaal tot leven.
Snare staat mij wat te zacht in stukje na blazers en dat soort ruizige blaasorgelgeluid met die bender staat iets te hard. Welke synth is dat?
Dat sologeluid (ruizig blaasorgel, haha) is een VST die heet Ultra Analog II, patch = Dust Pad. Wel wat ge-edit. Ja hij staat te hard, maar ik had ook nog wat langer aan de sound moeten werken, achteraf gezien beetje goedkope patch.
 
Dat sologeluid (ruizig blaasorgel, haha) is een VST die heet Ultra Analog II, patch = Dust Pad. Wel wat ge-edit. Ja hij staat te hard, maar ik had ook nog wat langer aan de sound moeten werken, achteraf gezien beetje goedkope patch.
haha ja wist ik veel, dat kwam in me op :D. Er zit een soort wind achtige sound in door die ruis die net lijkt alsof er iemand op een instrument blaast.
Maar ik vind de sound trouwens er wel mooi bij passen!
 
Back
Top