mrdrBobo - Sanjay

Mrdrbobo

harmoneus
Lid sinds
24 oktober 2004
Berichten
127
Locatie
DenHaag/Rdam
Mijn bijdrage voor dit jaar. Ik kijk er altijd naar uit om mee te doen. Meeste is gedaan in Ableton, met Live-instrumenten en een paar VSTs (ImpOscar en UltraAnalog2) en als enige hardware mijn trusty Novation X-Station. Ben er nog niet aan toe om mijn modular in te schakelen, volgend jaar hopelijk (en dan live, in 1 take! lol)
Enjoy.
Ik ga luisteren!

 
Hij is heel erg goed geproduceerd. Maar het genre ligt zo niet in mijn straatje.. blazers, strijkers, trompetten.. hum.. Geef mij maar risers, downers, effects, dark reeces, enz.. Wel zeer goed geproduceerd. Ik ga je zetten op "misschien" en dan luister ik nog wel een keertje.

Succes!

Gloomy. :)
 
Leuke track, of eigenlijk 2 leuke tracks! Vind de drums en Rhodes echt heerlijk in het eerste stuk. Vind het tweede gedeelte echt een andere track. Dus 2 voor de prijs van 1 zeg maar.
 
Deze brass past er niet bij,switchen met een andere en met misschien mider reverb er op,cozy soul-achtig houden,zal beter passen denk ik.
 
Het begin schrok ik even van, dat wordt niks. Daarna de drumtrack best oke en heb je mij weer te pakken, met de sounds doet het mij bijna aan een hele trage 007 agent denken ;) pitch hem flink op en we hebben een snelle 007.

Anyway vanaf 2:05 heb je mij even verloren met de sounds, en kan ik het niet meer allemaal zo goed bij elkaar rijmen.
 
Opvallende inzending :okdan: Maar niet helmaal mijn nummmer, smaken verschillen.
 
ik vind het begin ook beter dan het middenstuk. Wel heel inventief allemaal:)
 
Die drums zijn echt heerlijk. Het stijltje zelf spreekt me ook hele erg aan. Ik hoor heel mooie en goede stukken. Tegelijk denk ik dat je er meer mee had kunnen doen qua compositie. Ik twijfel nog een beetje.
 
Dank voor al jullie reacties en het luisteren! De opmerking dat het stuk met de synth solo een beetje uit de toon valt qua sfeer en stijl, herken ik wel. Ik worstelde op een gegeven moment met het probleem dat het te saai was, er moest nog wat gebeuren. En dan blijf ik toch die jongen die lang geleden achter zijn gitaar liedjes zat te schrijven: dan denk ik, er moet daar een melodie in komen een solo of een zangstem. Het beluisteren van alle ingezonden muziek hier is daarom ook heel leerzaam, omdat er zoveel andere mogelijkheden blijken te zijn om afwisseling te creëren dan een melodie. Enfin, zo kom je verder. Dat mijn stijl nogal afwijkt van de meeste muziek hier is mij ook opgevallen. Nu maar afwachten of dat een voor- of een nadeel is ...
 
Mooi intiem begin! Maar met die blazers wordt het opeens James Last - van klein zaaltje naar een tv-studio.
Die solo is helemaal niet nodig.

Hiermee kun je (t.z.t.) het podium op: piano en drums. Heb je alleen nog iemand nodig om die synth even aan te raken, want dat is een prachtig eind.
 
Mooi Rhodes begin. Lekker die blazers. Wel iets statisch, tape delay erover en het komt helemaal tot leven.
Snare staat mij wat te zacht in stukje na blazers en dat soort ruizige blaasorgelgeluid met die bender staat iets te hard. Welke synth is dat?
 
Back
Top