BIAM - ExpreshiT

Morgen kom ik terug om jouw track te luisteren
Volgende week bedoelde ik blijkbaar ;). Lekker open mix en mooie opbouw waardoor er wel spanning in blijft. Van mij hadden de drums wel wat meer aanwezig mogen zijn, hoewel op deze manier de synths wel alle aandacht krijgen wat zeker niet erg is :)
 
Hij is zeer mooi en ingetogen, maar ik moet ook helaas toegeven dat het me allemaal wat te lang duurde. Maar je hebt wel je uiterste best gedaan, hoor ik. Succes! Gloomy :)
 
In het begin wist ik het niet helemaal. Maar naarmate de track langer duurt, werd ik er steeds meer ingezogen. Heerlijk die gare pitch. Opbouwen en opbouwen en dan op 4:30 komt het even vrij. Dat stuk had van mij best wat langer gemogen of nog een keer terug. Maar verder heul lekker dit.
 
ik weet niet zo goed wat ik ermee aan moet. is het om op te dansen of is het luistermuziek? Niet dat het per se in een hokje moet overigens, maar ik herken het niet. Het doet me ergens een beetje aan Autechre denken. Ik vind er veel interessante elementen in zitten, zoals die soort ms10-achtige sound die van die pitch chords speelt, maar voor mijn smaak zijn er teveel eigenzinnige elementen die allemaal aandacht vragen. Met iets minder eigenzinnige sounds en iets kortere lengte zou de balans voor mij beter zijn. Maar ik zit dan ook niet in dit genre, en diegenen die dat wel zitten brengen het uit op een release, daarvoor neem ik mijn hoed af! Goed gedaan.:okdan:
 
Na tweede keer (nu op koptelefoon)luisteren gaat mijn waardering fors omhoog. Vooral de overgang (4:20-4:30) vind ik mooi gedaan. Ik hoop zoiets ook te kunnen toepassen als ik eens mijn eerste track hier plaats. (of in een latere track).Na 6:00 verlies ik wel enigzins mijn aandacht.
 
Laatst gewijzigd:
Bedankt voor alle reacties! :okdan:
@synthmann Ik heb geen idee in welk genre dit past, daarom juist deze track voor sf contest. ;)
 
Lekkere track! Drums zouden nog wat lijm mogen hebben, lastig uit te leggen, maar klinken nu iets te separaat van elkaar ofzo.
Dat zeikerige lead geluidje vanaf 1:44, heerlijk, die synth zeurt al jaren dat je 'm te weinig hebt betast en nu die eindelijk in een track zit moet ie dat toch ff laten horen :D (Welk synth is dat?)
Kabbelt wel iets te lang door, had ook in 6 minuten gepast.
 
Lekkere track! Drums zouden nog wat lijm mogen hebben, lastig uit te leggen, maar klinken nu iets te separaat van elkaar ofzo.
Dat zeikerige lead geluidje vanaf 1:44, heerlijk, die synth zeurt al jaren dat je 'm te weinig hebt betast en nu die eindelijk in een track zit moet ie dat toch ff laten horen :D (Welk synth is dat?)
Kabbelt wel iets te lang door, had ook in 6 minuten gepast.
Thx!
Synth is de MS2000 en krijgt hier voldoende aandacht hoor. ;)
 
Back
Top