• Graphic designers opgelet: Ontwerp jij het nieuwe Synthforum logo?
    Lees hier meer

• Welkom terug op het vernieuwde Synthforum!
    Lukt het inloggen niet meer? Voer dan een wachtwoord reset uit via Wachtwoord vergeten.
    Krijg je geen e-mail van Synthforum als je je wachtwoord probeert te resetten (bij hotmail, live of outlook accounts)?
    Lees dan deze mededeling!

BIAM - ExpreshiT

BIAM

.
Er was eens geluid.
Nu is er een track.
Hebben jullie ook trek?

BIAM ExpreshiT;

Deze track wordt uiteindelijk gereleased op 'Anodyne Germany'.
David Sullivan heeft de track 19 december gemasterd voor synthforum zodat ik op de valreep nog net mee kan doen aan de synthforum contest 2020.

Ik hoop dat ie in de smaak valt hier.

Last edited by a moderator:

kobuz

Ouwe rot
Yes! David zou hier ook rond moeten hangen en zou sowieso een serieuze contender zijn voor de contest :). Morgen kom ik terug om jouw track te luisteren :D

DungBeatle

Ouwe rot
Losse tuning van melodietje gedurft.. bevat voor mij iets te veel elementen/delen die "too shy" overkomen. Zelfs na de drop blijft het allemaal te shy. IMHO

torp

Influencer in spƩ
Haha, ik dacht even David Sylvian te lezen...
David Sullivan ken ik niet en dat maakt op mij dus ook geen indruk (als dat de opzet was). :gaap:

seyor

Jeroen van Dijk
Heb hem 10 minuten op de achtergrond laten spelen, niet echt mijn ding. Voor mij gebeurd er te weinig in zo'n lange tijd.... Rond 4:40 wordt het wel wat interessanter.

egres

Hardwarepolitie
Je kan hem veel beter maken want nu is die echt niet af,hardere en luidere kick en closed/open HHats er in bvb 808 ,hier en daar variatie van de mood en klaar

1V/oct

Crazy Diamond
Ik wordt een beetje kriegel van die pitch LFO akkoordjes. Af en toe zijn er wel mooie stukjes (inderdaad vanaf 4:40 en ook op 7:40). Het outro van bijna een minuut is wel een beetje lang...

ohtar

Stamgast
Tof gedaan, maar voor mij geldt ook dat ik het iets te lang vind als geheel. Zitten wel hele gave stukjes in. Ik vind de mix ook goed klinken!

klinkske

Mijn reissue minimoog voor jou linndrum ruilen?
het doet me een beetje aan old skool electro denken en aan een 808 - maar net niet genoeg om hier te gaan breakdancen. ;)
Mijn stemmen zijn goedkoop want er gaat er alweer een hier

vink

atropos-krans-os
in de meest diepteloze stad van dit kale land
mooi begin, me like.
en het hele nummer is mooi. me like..
ik mag dit wel, hoe je dit hebt aangepakt. lang niet saai, grijpt zeker. werkt zeker als geheel. :okdan: