BIAM - ExpreshiT

BIAM

.
Lid sinds
13 september 2005
Berichten
2.259
Locatie
040
Er was eens geluid.
Nu is er een track.
Hebben jullie ook trek?

BIAM ExpreshiT;

Deze track wordt uiteindelijk gereleased op 'Anodyne Germany'.
David Sullivan heeft de track 19 december gemasterd voor synthforum zodat ik op de valreep nog net mee kan doen aan de synthforum contest 2020.

Ik hoop dat ie in de smaak valt hier.

 
Last edited by a moderator:
Yes! David zou hier ook rond moeten hangen en zou sowieso een serieuze contender zijn voor de contest :). Morgen kom ik terug om jouw track te luisteren :D
 
Losse tuning van melodietje gedurft.. bevat voor mij iets te veel elementen/delen die "too shy" overkomen. Zelfs na de drop blijft het allemaal te shy. IMHO
 
Haha, ik dacht even David Sylvian te lezen...
David Sullivan ken ik niet en dat maakt op mij dus ook geen indruk (als dat de opzet was). :gaap:
 
Vind het wat saai. Niets mis met monotoom maar dan moet het wel diep gaan. Dat mist hier.
 
Leuke track met originele elementen en veel gekloot met de pitch :) voor mij waren vooral de eerste minuten te lang, daarna werd ie beter.
 
Misschien iets korter, anders moet je toch wat meer variatie in brengen.
 
Heb hem 10 minuten op de achtergrond laten spelen, niet echt mijn ding. Voor mij gebeurd er te weinig in zo'n lange tijd.... Rond 4:40 wordt het wel wat interessanter.
 
Je kan hem veel beter maken want nu is die echt niet af,hardere en luidere kick en closed/open HHats er in bvb 808 ,hier en daar variatie van de mood en klaar
 
Ik wordt een beetje kriegel van die pitch LFO akkoordjes. Af en toe zijn er wel mooie stukjes (inderdaad vanaf 4:40 en ook op 7:40). Het outro van bijna een minuut is wel een beetje lang...
 
Tof gedaan, maar voor mij geldt ook dat ik het iets te lang vind als geheel. Zitten wel hele gave stukjes in. Ik vind de mix ook goed klinken!
 
De vrije tuning is mij ietsje te veel. Hoor wel een paar mooie sounds, maar het geheel pakt me niet helemaal.
 
het doet me een beetje aan old skool electro denken en aan een 808 - maar net niet genoeg om hier te gaan breakdancen. ;)
Mijn stemmen zijn goedkoop want er gaat er alweer een hier
 
Back
Top