Lowieken - E.T. lives in your bathroom

wow back to the past warp...
mooie zang, human league achtig idd (en human league me like).
lekker gemaakt.

de mix is idd wat vreemd, maar ik weet niet of dit negatief is. het lijkt voor mij wel te werken. (ik mag steeds meer afwijkende mix/produktiestijlen, dat maakt een nummer mede, is van groot belang).

nummer loopt lekker, erg lekker. braafjes? er zit genoeg tensie in, om het brave wat widerstreit te geven..
 
Het eerste wat me opviel bij de eerste seconden was de muur van geluid. Heel vol, naar mijn smaak te vol. Dat wordt versterkt op het moment dat de bass erin kom. Die neemt wel heel erg veel ruimte in.

De compositie vind ik wel heel erg leuk en de zang is ook goed, hoewel ik het deels ook met @fjoesz eens ben. Als je andere keuzes maakt in je mix, meer transparant, was een voor mij 100% duidelijk. Nu weet ik het nog even niet.
 
Het deed mij als eerste denken aan Scritty Politi, ook zo'n 80's band. De productie is er nog niet helemaal, maar de compositie is helemaal in die stijl. Vind ik mooi.
 
Doet denken aan de Pet Shop Boys en ik vind hem leuk! Zang is prima.

De instrumentale delen (rond 1:00, 2:00 en 2:30) vind ik wat storend, ze beginnen/eindigen nogal plotseling en er gebeurt niet genoeg. Graag deze delen verder uitwerken voor een 6 minuten mix-versie!
 
Karl Bartos meets Roosevelt. Supervrolijke plaat. 3 van deze achter elkaar en de afwas is weer met een lach op het gezicht en een paar danspasjes gedaan.
Niks te zeuren? Ja de mix, maar goed, ik doe het niet beter. Toffe plaat:okdan:
 
Mooie track met inderdaad de 80’s vibe en sounds. Human league en als eerste moest ik aan New Order denken. Heel goed gedaan!
 
Ik wil jullie allemaal oprecht danken voor de 4 minuten tijd en bemoedigende woorden die jullie hieraan besteed hebben. Het ga jullie allen goed!
 
Back
Top