Lowieken - E.T. lives in your bathroom

lowieken

Stamgast
Lid sinds
21 januari 2004
Berichten
279
Locatie
Leuven
Zoals elk jaar op de valreep. Een ode aan dit vriendelijke schepsel uit de ruimte. Play loud.

 
Toffe track, hele fijne vibe :). Van mij zouden de drums wat meer gepanned mogen worden, heb het idee dat er te veel in het midden gebeurd (miss ook zelfs qua frequencies in het midden spectrum). Maar ik begrijp dat dit je eigen stem is? Heel gaaf :okdan:
 
Heel erg mooi gemaakt, maar er schort van alles aan je mix... Zo staat ie niet alleen veel te luid, de stemmen verdrinken ook in de instrumentalen. Ik verstond helemaal niets van de teksten. Wel een mooi nummer op zich!

Succes!

Gloomy. :)
 
# Wow, ik vind de chords progressie en sounds waanzinnig lekker, echt super :halleluja
Als ik de mixing/balans van de track beter was, dan n mega topper wat mij betreft.
Je staat op mijn lijstje voor de stem :)
 
Lekkere 80's Vibe. Is al eerder gezegd maar kreeg ook een Human League gevoel en dat is zeker niet slecht. Vocal past prima in dit nummer, mis misschien nog een uithaal, maar zo doetie het ook goed. Ik vind hem wel fijn om naar te luisten.
 
Dit is echt niet mijn ding maar het zit erg erg goed in elkaar.
reken hem wel bij de beste track tot nu.
 
Oooohjee full gas 80ies, dit is toch wel een dingetje waar ik mee ben opgegroeid en altijd een afkeer van heb gehad en daar kan jij niks aan doen natuurlijk :D

Grappig feitje, toen ik The Weeknd - Blinding Lights voor het eerst hoorde, dacht ik dit: hoe kan het dat ik deze 80ies track nooit eerder heb gehoord, dit is de eerste 80ies track ooit die ik gaaf vind. Ik was dan ook verbaasd dat het een 2020 track was. Hij staat zelfs als enige 80ies track in mijn auto afspeel lijstje ;)
 
Dacht aan het begin aan thriller. Dit 80's nummer vind ik dan weer wel goed. Er zijn er een paar mindere voorbij gekomen. Stem past ook goed bij het nummer. :okdan:
 
Leuke track, lekker opgewekt. Zit goed in elkaar.
De vocals zijn het nét niet, maar wel respect (ik ben zeer moeilijk te pleasen wat vocals betreft).
Qua mix is er al genoeg gezegd.
 
Lekkere track hoor! Mix behoeft zoals gezegd nog wat aandacht, maar het is een catchy liedje.
 
Deze track heeft me verrast! Professioneel nummer, kan zo in de Indie charts! Zit goed in elkaar, klinkt lekker. Volgende keer iemand mee laten mixen en hoppaa! Vote van mij.
 
Stem is wel erg hard ingemixt en mist wat in het mid-laag en lijkt/is daarom erg schel. Daarom mixt het niet lekker met de track en lijkt het er bovenop te liggen. Een klein reverbje/galmpje had ook wel wonderen gedaan.

Prima productie, middelmatige mix.
 
leuk liedje bolle gijs. ik vind t gek dat de stem qua energie nogal onder de track zit maar er dan wel weer keihard op gemixt ligt. als je een beetje zo'n 80s alles aan vibe wil hebben zul je toch ook es mee moeten met de stem lijkt me. iig ook door het gebrek aan dynamiek en bereik raken de vocals me eigenlijk helemaal niet zo en dat is zonde, want het is een liedje. zoals gezegd kan je echt nog veel meer uit de mix halen. gelukkig geen SNARE DES DOODS deze keer maar hier en daar wel een CRASH DES BIJNA DOODS enzo :D t zou hier en daar wat funkier/losser kunnen wat mij betreft. het is best wel veilig braafjes allemaal, maar ja, zo ben jij ook natuurlijk he
 
Back
Top