Flyweight - The Chase is ON

Uiteraard :D huisje, bergje met veel boompjes en binnenkort ook nog een beestje (Magyar Viszla)... Gegroet Buurman:okdan:
Dacht effe dat Magyar Viszla de naam van je nieuwe kind was :)
Dat zijn leuke honden die ik vaak tegenkom als ik ga hardlopen.
Wel tof dat je in de natuur woont. Ik woon naast een groot park in Praag. HEb een drumstel in de slaapkamer en een studio in de huiskamer en in 3 jaar tijd nog nooit klachten gehad. Werkelijk een droom :)
 
Dacht effe dat Magyar Viszla de naam van je nieuwe kind was :)
Dat zijn leuke honden die ik vaak tegenkom als ik ga hardlopen.
Wel tof dat je in de natuur woont. Ik woon naast een groot park in Praag. HEb een drumstel in de slaapkamer en een studio in de huiskamer en in 3 jaar tijd nog nooit klachten gehad. Werkelijk een droom :)

Soort van kind, want het zijn behoorlijke druktemakers als ze jong zijn dus daar gaan we onze handen vol aan hebben :kroon: gelukkig kan ik even een stukje verder de berg op en dan zit ik in een groot natuurgebied (net buiten Budapest) dus dat is dan wel weer fijn om dat beestje lekker te laten rennen.
Maar inderdaad mooie dieren.
Praag moet ik ook weer een keer naartoe, het is namelijk weer veel te lang geleden. ff tuffen met de trein maar dan heb je ook weer wat.
Als je kunt drummen in je huis en geen klachten hebt gehad dan zit je goed :okdan:
 
ik vind het van sound algemeen prima. Enkel de klank, wat is daarmee? Het lijkt alsof de opname op een cassette is gedaan. En die stond in 't rood op te nemen, met de 'limiter' aan zodat je alles 'luid trekt' - o heet dat teveel compressie?
Er zit ook een en ander niet perfect op de juiste tel lijkt me, maar ik muggezift omdat ik vind dat iets heel erg goeds dat beter kan (volgens mijn oor) als positieve kritiek wel mag ;)
Doet me wat denken aan fatboy slim ook. En uiteraard heb ik daar platen van.
 
Soort van kind, want het zijn behoorlijke druktemakers als ze jong zijn dus daar gaan we onze handen vol aan hebben :kroon: gelukkig kan ik even een stukje verder de berg op en dan zit ik in een groot natuurgebied (net buiten Budapest) dus dat is dan wel weer fijn om dat beestje lekker te laten rennen.
Maar inderdaad mooie dieren.
Praag moet ik ook weer een keer naartoe, het is namelijk weer veel te lang geleden. ff tuffen met de trein maar dan heb je ook weer wat.
Als je kunt drummen in je huis en geen klachten hebt gehad dan zit je goed :okdan:
Hey Tof, laat maar weten als je in Praag bent. Je bent hier van harte welkom. Cheers Tim
 
ik vind het van sound algemeen prima. Enkel de klank, wat is daarmee? Het lijkt alsof de opname op een cassette is gedaan. En die stond in 't rood op te nemen, met de 'limiter' aan zodat je alles 'luid trekt' - o heet dat teveel compressie?
Er zit ook een en ander niet perfect op de juiste tel lijkt me, maar ik muggezift omdat ik vind dat iets heel erg goeds dat beter kan (volgens mijn oor) als positieve kritiek wel mag ;)
Doet me wat denken aan fatboy slim ook. En uiteraard heb ik daar platen van.
Ja idd goed punt. Heb het eerder al geschreven het was maar een test. Niet echt gemixt en toen ik het goed wilde doen ging mijn adl600 ruisen omdat de buizen op zijn. Dat was 2 dagen voor de deadline. Ben ook druk met mijn tweeling. Ga hem zeker goed afmaken. Iig bedankt voor de feedback :)
 
Wat een sfeervol nummer. Voelt alsof ik in de Vlerk sta, of de Twijfelaar, in de jaren ‘90, in de sigarettenrook. Ik vind de tv-samples en de sirene puntjes op de i.
 
Back
Top