Flyweight - The Chase is ON

flyweight

Spice up your life with FM and Feedback
Lid sinds
10 november 2010
Berichten
11.027
Locatie
HybriDe L!Fe
Tim .Ocean - The Chase is On

Ik had bijna niets ingezonden om het feit dat ik mijn electronica ff zat was.
Ben laatste week weer begonnen met het oefenen van drums.
Dat heeft door de corona een beetje stil gelegen.
De eerste oefen sessie daar is deze track uit ontstaan.

Heb sinds kort een PSU voor een Sony MXP-42 mixer kunnen maken en heb die gebruikt om de drums mee op te nemen.
4 kanalen direct als stereo spoor.
Voor de rest zang, percussie en gitaar veelal met een sm57 en een AKG C4000.
Mijn lieve meiden hoor je ook nog gillen want dat kunnen ze als de beste :)
Na de mix is de gehele master door een ADL600 preamp gehaald terug de computer in.
Daarna van mijn telefoon op cassette recorder en weer met een TAscam recorder gedigitaliseerd.
De cassette recorder doet de glue van de mix en doet dat goed8)

Heel verhaal....maar niet op mij stemmen als je hem niet voelt.
Ik heb me ook voorgenomen om goud eerlijk op andere inzendingen te reageren.
Dus verwacht van mij geen strelende comments als ik hem niet voel.



Cheers

Tim
 
Last edited by a moderator:
wow wat 'n vibe.. :halleluja Echt heel vet!! :okdan: Lekkere breaks en drums, gitaren en toeters.. zang ook helemaal in de juiste sfeer.. superool!!
 
Yep, ik voel 'm. Hou hier wel van. Klinkt ook verdomt goed!! Lekker baslijntje. Volgend jaar ook maar eens iets insturen met meer analoge instrument.
 
Zeer professionele en unieke track. Minpuntje: op die snare roffle mocht een delay op het einde, want nu eindigt ie wel erg abrupt. Alleszins : STEM !

:)

Succes!

Gloomy ;)
 
Op zich klinkt het inderdaad allemaal heel professioneel en zeker alle respect daar voor :halleluja. Het zou inderdaad op de radio gebracht kunnen worden. Alleen (en nu niet kwaad worden :D) ... wat heeft zang, drums, percussie met synths te maken (of mis ik nou iets :?).
 
Topproductie.
Hier is veel muziek aanwezig die voor mij niet te onderscheiden valt van professioneel materiaal = geen schande in het behalen van die laagste plaatsen!
 
Ik geef niet zoveel om de diverse voice samples en de zang, echter de rest vind ik dermate goed dat ik 'm toch op m'n lijstje heb genoteerd. :okdan:
 
Nou,wel,wel,dit is echt heel goede productie,met aangename sounds en uitstekende mix.

Echt heel erg goed hoor! :halleluja
 
Lekker stukje zeg. Alsof ik in een kroeg in Chicago zit en er speelt een toffe live band. Goud eerlijk: Stem van mij!
 
Back
Top