Synthmann - Neon Drive (Radio Edit)

synthmann

Ouwe rot
Lid sinds
21 mei 2002
Berichten
1.689
Super dat de contest nog altijd georganiseerd wordt, waarvoor dank! Hierbij mijn inzending, de radio edit van Neon Drive onder mijn artiestennaam Son of Gerard.

 
Oeehwjeee, de typische cheesy 80ies synth sound waar mijn nek haren van recht op gaan staan, wat dat betreft heb je het goed gedaan!
Nu ik de track wat langer luister vind ik het niet eens zo vervelend om naar deze 80ies achtige track te luisteren.
Ik moet hem ook niet te vaak gaan luisteren, straks ga ik het nog mooi vinden ook!
 
Helemaal Eighties, dat is je goed gelukt. Niet mijn muziek, daarentegen vind ik het toch leuk klinken.
 
Niet slecht, maar die bass-sequencer werkt na een tijdje op mijn zenuwen en er is haast geen afwisseling op het thema, wat hem bijzonder repetitief maakt.

Jaja, Gloo-mee zegt wat hij denkt, sorry. :o:

Succes!

Gloomy. :)
 
Leuke jaren 80 sfeer, maar ik mis dan toch de finesse (en zang) van de grote hits als bijvoorbeeld 'You Spin Me Round' van Dead Or Alive of 'Just Can't Get Enough' van Depeche Mode. Het blijft daardoor wat hangen in een vlakke schets voor een beatje
 
Dank voor het luisteren en de commentaren:mega: Ik geniet gewoon van het maken ervan en als het dan in al zijn onvolmaaktheid nog enkele andere mensen kan bekoren, ben ik daar blij om :) Maar tips over variatie en productie houd ik zeker in mijn achterhoofd voor mijn volgende poging, ik denk dat ik echt voor een oud belegen kaas ga de volgende:P
 
Fijne track, ik vind alleen de stab-achtige sound niet zo heel lekker erbij passen, maar ik zou er geen problemen mee hebben als dit op de radio langs komt :)
 
Hoor ik daar een juno 60? Knap hoe je precies die '80's sfeer en sounds weet te vangen. Vind 't nummer zelf echter niet zo pakkend/sprekend, misschien mis ik een zang partijtje. Mix is verder prima.
 
Back
Top