Cream - Things Are Groovin'

Hij is helemaal niet slecht, en ik hou van Fat Boy Slim, maar helaas moet ik zeggen dat ik 'm een beetje repetitief vind klinken. Er is geen of weinig variatie op het thema. Maar ik vond hem sowieso wel lekker om naar te luisteren, respect.
Gloomy :)
 
lekkere groove. de panning is opvallend, met koptelefoon, zal eens luisteren op een ouwerwetse stereo-installatie, dan werkt dat meestal wel. of kan ik het beter beoordelen.

lekker nummer. heel funky, eigenlik.

(over panning nog, panning is een effekt, stereo is een effekt, heeft vrijwel niets van doen met een werkelikke representatie. daarom mag ik dat wel, die panning.)
 
Vind het wel een gezllig en vrolijk trackie. Totaal geen last gehad van overmatige panning. De sample is prima maar wellicht iets teveel gebruikt? Ik miste nog iets van een twist.
 
Lekkere groovy en die rhodes klinkt er ook heel lekker in! Instant 90ies inderdaad. Ik sluit me wel bij eerdere comments over de lead aan, die haalt de track onderuit en zou beter zoals al werd opgemerkt door blazers kunnen worden gedaan of wellicht een melotron string sound met korte attack ofzo. Iets wat die 70ies vibe van de sample versterkt.
 
Begint erg lekker alhoewel de sample wel wat dun klinkt.
Die saw lead vind ik echt geen mooi geluid en knap daar gelijk van af.
Verder lekkere fatboy slim achtige track. Rhodes ep staat net iets te hard.

Door de saw lead kan ik 'm niet blijven luisteren.. wel jammer de rest vind ik leuk!
Mocht je de track ooit nog aanpassen dan ben ik benieuwd naar het resultaat, kan die alsnog in mijn playlist!
 
Die Things sample past er heerlijk in. De lead synth is een tikje stout maar ook wel geinig.
 
Back
Top