Cream - Things Are Groovin'

cream

Ouwe rot
Lid sinds
6 januari 2004
Berichten
1.751
Locatie
‎ ‎ ‎
Tijdje geleden dat ik heb meegedaan maar het kriebelde weer. Ook altijd weer een goede reden om eens een track af te maken.
Iedereen succes!

 
Mooie loop, beatje eronder klinkt ook meteen lekker. Krijg Fatboy Slim associaties. De synth vind ik te plastic. Mooie Rhodes-licks, het past allemaal goed bij elkaar. Vind alleen de synth niet mooi. En - als het Fatboy was - mocht er nog wel iets van een climaxje in. "Riiiiiiiiighy, aaaaaaaa booooooooooooout nooooooooow" :D
 
Thanks allemaal. Het nummer is een beetje ontstaan toen ik Fatboy slim zat te luisteren en ik een beetje zoekende was naar iets nieuws om te maken met wat nieuwe apparatuur. Het is denk ik niet iets wat ik vaker zal maken maar het heeft me wel weer wat nieuwe inzichten gegeven.
 
Lekkurrrr... heerlijk groovy/funky feeling zit erin. Alleen die saw-lead er doorheen vind ik een beetje cheap klinken. Te droog gelaten...
Voor de rest fijn hoor!
 
Lekker groovy inderdaad, tof gedaan. Volgende keer (als er meer budget is) de lead laten inspelen door een blazerssectie:D
 
Lekkere beat, wel Fat Boy Slim achtig inderdaad. Door de overdadige panning wel vermoeiend om naar te luisteren. De lead vind ik niet zo mooi.
 
Lijkt een beetje op Slim maar met n slaappil die bijna werkt. Ik had 'm sneller gedaan en die synth is echt eentje uit de wibra die gans de track niet waard is.
Was anders uitmuntend!!
 
Back
Top