Satchmo - Feeling You

In de basis een track met potentie. Hij is denk ik wat statisch voor een track uit 2020. Daardoor klinkt het meer als een track uit 2000 of iets. Bv in de break zou je veel meer met die piano akkoordjes kunnen pielen en dat ook hier en daar terug laten komen in de rest van de track.
 
Inderdaad een beetje 2000 muziek. Helaas vind ik het wat te eentonig.
 
Ik sluit me aan bij de vorige sprekers... wat aan de statische kant. Groove is lekker. Ik hoor de vroege 80-ies, maar mis dan een vette Giorgio M. - achtige bass seq eronder.
 
Is gewoon een goede dansplaat, je moet er inderdaad wel van houden. Goed gemaakt!
 
Lekkere groove, maar zeer saai, eentonig en weinig variatie... Geen automations, geen effecten, zeer statisch en weinig dynamisch. Daardoor klinkt ie ook te lang.

Jammer, hier kon je veel meer uithalen.

Succes!

Gloomy :)
 
Zeker lekker voor in de club, wat minder als 'luistertrack'. Ik kan me ook wel vinden in het feit dat de piano sample er te veel inzit, daardoor gaat het wat vervelen op een gegeven moment. Klinkt allemaal wel lekker in de mix in ieder geval :)
 
20 jaar geleden zijn er mensen geweest die hier goed mee verdienden. Vind de vocal echt jammer.. de track is een beetje dood..
 
Voor het genre wel een leuke dansplaat, ermee eens dat dit geen luistermuziek is, maar iets voor in de disco o o o oh. Tis ook totaal niet mijn ding. Als je hem zo voor het eerst hoort wel prima te pruimen verder.
 
Het klinkt vooral als loopjes aan elkaar geknutseld, is niks mis mee maar daarvan wordt een track inderdaad erg statisch. Verder klinkt het best lekker maar die samples die feeling you zeggen ben ik na een paar minuten wel beu, die mogen af en toe wel eens weg. Ik kan me herinneren dat je een betere track had begin december of zo. Denk dat je die beter had kunnen posten.
 
Hij mag een remix hebben met meer filter acties en iets spannendere opbouw, drops en breaks maar in de basis vind ik het gewoon een strakke oldskool track. Een van de weinige SF contest inzenders die de 4 to the floor goed door heeft, fijne afwisseling van het standaard "synthforum genre". :dj:
 
Back
Top