• Welkom terug op het vernieuwde Synthforum!
    Lukt het inloggen niet meer en krijg je ook geen email als je je wachtwoord probeert te resetten?
    Neem dan even contact met ons op.

• De uitslag van de Synthforum Contest 2020 is bekend!

Rack ears virus ti desktop

powerup

Member
Ik zoek rack ears voor de TI 1 desktop.
en Ik vroeg me af of de rackmount van de ti2 ook zou passen.

heeft iemand deze over en wil ze verkopen?

NorthernLightX

Well-known member
€35 nieuw bij Thomann, volgens mij past de Ti2 rackmount ook op de Ti1 maar google het voor de zekerheid nog even. Check ook zeker of hij wel in je rack past, de binnenmaat is vrij breed namelijk. Bij mij paste het net niet in mijn (zelfbouw) rack.

powerup

Member
ja klopt, zag het al. maar ik vind 37,0 inc verz. een hoog bedrag, terwijl andere rack-ears rond de 10,- zijn. Ik hoopte op iemand die ze 2ehands heeft.
Tot die tijd ga ik ze zelf proberen te maken met wat ijzer.

NorthernLightX

Well-known member
Een mooie eigenschap van de officiele rackmount kit is dat je de uitgangen ermee 90 graden kunt draaien, zodat ze naar onderen komen te wijzen. Scheelt ruimte in je rack boven de synth voor het aansluiten van de kabels. Maar ik kan natuurlijk niet in jouw portomonnee kijken. De synth neemt trouwens 4,5U in gemonteerd in een rack, in tegenstelling van de 4U die je ook wel eens vermeld ziet. Er bestaan 0,5U blindplaten, mocht je net als ik een esthetisch mierenneuker zijn. Succes!

djazid

A is for Acid
Het zijn niet zomaar wat rack-ears, het is een hele onderplaat. Ik heb er wel één, maar je zit een beetje te ver weg.

powerup

Member
djazid waar woon je? ik zie in je profiel Amsterdam. Ik kom daar nog wel eens, binnenkort zelfs. heb daar vrienden wonen. Zou je die willen verkopen, en tegen welke prijs?