Quad - Centcinquantecm

quad

Ingeburgerd
Lid sinds
23 januari 2011
Berichten
69
Nog nooit wat ingestuurd deze komt van net na de eerste lockdown. Enjoy

 
Zo die komt wel binnen ja! Vocoder is leuk. Verder wel behoorlijk rechttoe deze track, een rustpuntje zou misschien wel lekker zijn Mix is een beetje druk; en wat veel ducking op de stem.
 
bedankt voor de reacties! De basis is een 1 take live-jam, naderhand nog een beetje streichfett erbij. De vocoder zang is ook first take, klinkt inderdaad nogal over de top. Maar die is 1 uur 's nachts live erop geknald en het is wat het is. Ik ga deze week de inzendingen luisteren, die van jullie in het bijzonder ;)
 
Haha, leuke track. Je zou wat meer mogen inzenden. De vocoder ligt wat te luid in de mix, maar ik heb hier een zeer goed gevoel aan overgehouden, dus: STEM!

Succes!

Gloomy :)
 
Sodeju, die kwam hard binnen! Beetje junkie xl meets ouwe kitsune electro. Mix kan inderdaad wel beter, heb nu echt mijn speakers zachter gezet om te kunnen luisteren, dat wil je liever andersom hebben natuurijk ;). Vet gemaakt in ieder geval!
 
klinkt erg jam-achtig,dit als helemaal afgewerkt arrangement en mix zou wel gaaf zijn!
 
Ik zou de stem wat zachter in het geheel hebben gemixed. Wel een leuke inzending.
 
bedankt iedereen! Ik ga de suggesties zeker ter harte nemen, zang is inderdaad erg hard. Tzt komt hier dus een betere mix van, zal die ook posten ;)
 
Zo dat klinkt lekker dik op mijn setje! Lekkere oude vieze sound van jaren 90, ohja die vocoder er nu bij lekker!, doet mij meteen een beetje denken aan de track: dj hell - suicide commando toch wel een van mijn favo trackjes van vroeger wat geen hardcore is industrial hardcore is ;) Is dat ook je inspiratie geweest of is dat toeval?

Lekkere track man!
 
Echt goed gelukt dit nummer. Echt apart en origneel. Doet me wat denken aan Jarre (Zoolook), maar dan met wat meer pep. Stem van mij.
 
bedankt iedereen! Ook credits naar mijn muzikale kompaan die de tip voor zang had hiervoor en normaal mede musiceert. Ben alle inzendingen aan het luisteren en mijn productieskills moeten zeker nog omhoog ;)
 
:beard:daar ga ik, gelijk ------------------->>>>>>>>>>>>>>>>>
mooie vocoder vocals (op mijn zang lukt het nooit goed..).
lekker nummer, erg lekker nummer, lekker dat het doorraast, doorraast, doorraast.

ik heb de mix as is genomen, kan wel. soort live feel. maar iets betere mix, de vocals staan inderdaad net te hard, en ducking, mwah. maar je wordt meegesleept door een op hol geslagen (frans) paard, dat valt allemaal weg, wat het doet dit nummmer; heerlik!! yeah! dus de mix wel lekker rauw houden..
alles lekker aan dit nummer...

:okdan:

goehoed!
 
Ik heb wat moeite de vocoder te verstaan, maar ik spreek dan ook geen Frans :).
Ah, cent cinquante centimetre. Ik heb hem :D.

En nu zie ik de titel van je inzending, haha. Ik heb koffie nodig.
 
Back
Top