The Big Ear - You come to us (Remix)

Klinkt heel lekker dit, totaal smaak gebonden natuurlijk maar hier houd ik wel van.
Subtiel gebruik van bitcrushers zonder de hele track veel te vies te maken.

Lijkt me leuk om dit soort muziek met vinyl (of dvs/cdj) te draaien.
 
Moest 'm ook harder zetten. Opname eigenlijk iets te zacht. Ook vind ik er wel behoorlijk rommelige stukken in zitten waar de volumes niet kloppen.
Het geheel is m.i. nogal rommelig. De basisbeat waarmee de boel begint vind ik wel vet :P
 
Ik hoor ook wat volume-schommelingen. Wel lekker opzwepende muziek, goed voor een feesie!! Maar niet helemaal mijn stijl.
 
# De groove gaat echt wel lekker hier hoor. Ik begon automatisch mee te bewegen. Echt goed gedaan :okdan:
Van mij mag ie alleen nog wel wat meer knallen met een flinke lage kick & Bass
 
De basisgroove drijft als een gek, leuke opbouw, zitten ook bijzondere geluiden is, passen goed bij elkaar. De breaks breaken wel heel erg, vooral de 1e keer was dat voor mij schrikken, weg puls. Maar kwam gelukkig weer terug. En idd zacht.
 
Hoppa, lekkere binnenkomer! Lekkere tribal vibe :). Hele lekkere groove en denk dat deze het heel goed zou kunnen doen op een mooi feestje in een industriële omgeving of in het bos. Denk dat ie daarvoor wel nog wat mixwerk nodig zou hebben, ik heb hem weer zachter gezet omdat ik het te veel van het goeie vond in het hoog. Te scherp en druk naar mijn mening. Maar wel een track waarbij je van begin tot eind lekker mee beweegt in je stoel :)
 
Dit is inderdaad een heel leuk en meeslepend nummer, maar van zodra die vocal erin kwam, vond ik hem eigenlijk een stuk minder. Toch heel erg goed gemaakt! Greets, Gloomy :)
 
Back
Top