Wootson - Strawberry Dessert

"Zoek een plek om te liggen....sluit je ogen....adem in.. adem uit....ontspan..." Oftwel, relaxte klanktapijtjes om heerlijk op weg te dromen. Knap gedaan om de klanken te mengen en af te wisselen zonder statisch te worden of te veel op de voorgrond te komen. Ben benieuwd hoe je dat doet met de gebruikte apparatuur.
 
Heerlijk voor het slapen gaan! Mooi ruimtelijk. Ik mis wel iets spannends, wat richting, harmonisch of ritmisch...
 
Hij is inderdaad heel erg mooi en goed geproduceerd, maar persoonlijk vond ik hem een beetje "melig", kwestie van smaak ook. Maar verder top gedaan! Greets, Gloomy. :)
 
Zo hé... Ik wordt hier helemaal zen van. Brengt me terug naar de Yogalessen die ik ooit nam en daarbij is slaap viel (oeps) Dit is wel lekker hoor. Ogen dicht en zie de feetjes en vlindertjes vliegen en de bloempjes bloesemen. Oh nu istie al klaar... Had van mij nog wel 10 minuten mogen duren.
 
ik sluit me aan bij de ontspannings-opmerkingen. Perfect voor bij yoga of sauna. Wat ik me nou afvraag is hoeveel sporen aan overlappende geluiden dit nu bevat, of dat het gewoon 1 of 2 patches zijn die in en uit faden en filteren?
 
Back
Top