Ruistuin - XoXyZ

Ruistuin

ruisvanger
Lid sinds
20 februari 2004
Berichten
675
Locatie
Eindhoven
In een jaar waarin ik muzikaal niet enorm veel heb kunnen doen is het me toch nog gelukt om een experimentele acid track te kunnen maken voor de contest.
2020 in een notendop :P

 
2020 in een notendop

Het was geen fantastisch jaar idd... Ik hoop dat 2021 een beter jaar wordt en je track dat weer spiegelt ;)

Hoewel ik best wel van ben van de x0x apparaten (ik heb ze zelf ook) hoor ik er toch liever andere dingen mee, sorry!
 
Dit is niet mijn dingetje, had iets meer creativiteit in mogen zitten.
 
Eindhovuh! Ik voel de vibe van het nummer wel, maar mis een beetje een lekkere in your face percussie erin, het lijkt af en toe te komen, maar dan toch niet. Dat is wel een beetje 2020 in een notendop ja ;)
 
Op zich best een leuk nummer, beetje repetitief, een lekkere dikke beat had ik wel een toevoeging gevonden... Maarja... 2020 was niet echt een dikke beat enzo dus eigenlijk wel prima samengevat in deze track.
 
Weet je wel hoeveel td3's er verkocht zijn in 2020 ? :engel:
In ieder geval 1, een blauwe, die staat voor me.

De track zelf: Het klinkt allemaal een beetje zacht en ook niet bepaald verassend, zelfs wel erg leeg. pas na 2 minuten wordt het wat interessanter, maar dan valt ook de drumpartij weer zo'n beetje weg. Hier had meer in gezeten denk ik.
 
Cool gedaan die 303. Herhalend maar toch veel afwisseling door al het gepiel.
Verder een beetje kaal, mocht wel iets meer gebeuren.
 
Eigenlijk vind ik de eerste minuut heel erg fijn en hypnotiserend. De 303 met precies de goede intensiteit aan variatie als een kabbelend gletscherbeekje met die zachte pads eronder. Even afgezien van de mix, die wat zacht staat en wat laag ontbeert, zou ik die eerst minuut zo nog 3 minuten hebben kunnen horen doorkabbelen met wat subtiele variaties in percussie, drums en bass.
 
Bedankt voor alle reacties en ik ben het veelal eens met jullie bevindingen. Zoals verwacht was het geen hoogstaande inzending van mij maar wel leuk om weer eens mee te doen met deze contest en ik heb van iedereen al veel leuke tracks voorbij horen komen :okdan:
 
Back
Top