What time is it?


mooie synth geluiden! en die strat! wow, gij speult goe! lekker nummer! loopcloud zingt voor mijn gevoel niet lekker mee, maakt de sfeer geheel anders, wellicht je doel, maar hou meer van de lekkere duistere klanken, de strat die er erg goed blij klinkt, de vocals maken het té glad voor mij, maar is een smaak ding. wel goed gedaan, de loopcloud zang.

nummer blijft lekker staan, heur. (wanneer ik de zang in mijn hoofd bewerk... 8o))
 
mooie synth geluiden! en die strat! wow, gij speult goe! lekker nummer! loopcloud zingt voor mijn gevoel niet lekker mee, maakt de sfeer geheel anders, wellicht je doel, maar hou meer van de lekkere duistere klanken, de strat die er erg goed blij klinkt, de vocals maken het té glad voor mij, maar is een smaak ding. wel goed gedaan, de loopcloud zang.

nummer blijft lekker staan, heur. (wanneer ik de zang in mijn hoofd bewerk... 8o))

Bedankt nog voor je bericht. Eigenlijk had ik helemaal geen doel toen ik hieraan begon, het is dan ook wel echt een mengelmoes geworden van verschillende invloeden. De zang is inderdaad wat vreemd, maar niet meer na een paar keer luisteren, dan valt het een beetje op de plek, glad zal het wel blijven. Ik kan er nog steeds geen genre aan geven.
Ik heb door jouw tip 3 nieuwe Melda plugins -waarvoor mijn dank-, waaronder de Mcabinet, daar moest ik uiteraard mijn gitaar even op uitproberen. Daarnaast ook de Mconvolutionverb. die heb ik ook op de gitaarpartijen gezet. Ik moet zeggen dat de verb mij zeer positief verrast heeft aan kwaliteit, ik kan hem nu al niet meer weg denken.
 
Bedankt nog voor je bericht. Eigenlijk had ik helemaal geen doel toen ik hieraan begon, het is dan ook wel echt een mengelmoes geworden van verschillende invloeden. De zang is inderdaad wat vreemd, maar niet meer na een paar keer luisteren, dan valt het een beetje op de plek, glad zal het wel blijven. Ik kan er nog steeds geen genre aan geven.
Ik heb door jouw tip 3 nieuwe Melda plugins -waarvoor mijn dank-, waaronder de Mcabinet, daar moest ik uiteraard mijn gitaar even op uitproberen. Daarnaast ook de Mconvolutionverb. die heb ik ook op de gitaarpartijen gezet. Ik moet zeggen dat de verb mij zeer positief verrast heeft aan kwaliteit, ik kan hem nu al niet meer weg denken.

normalitere luister ik minimaal 2 keer, dit heb ik niet gedaan. zal het herbeluisteren.

oe, ge hebt de MCabinet gebruikt + MConvolutionverb voor de gitaar, nice. ja goed spul (de MTurboAmp komt eraan...).
 
(de MTurboAmp komt eraan...).

Daar ben ik ook erg benieuwd naar, de alpha heeft 1 amp, vraag me af in hoeverre ze het gaan opvullen, Melda kennende, doen zij het allemaal net even iets beter dan hun concurrenten, en daar zijn er nogal wat van in de amp wereld, Amplitube 5 en Guitar rig 6 zijn net uit en ondersteunen geloof ik (in ieder geval 1 van de 2) beide het inladen van impulse responses, Mcabinet icm MturboAmp wordt vast de ultieme combinatie. Hopelijk heeft Melda weer zo'n mooie introductie prijs zoals de Mdrumreplacer, maar dan voor de Mturboamp.
 
ik zou afscheid nemen van de gitaren en de nadruk meer gaan leggen op de synthwave invloeden die erin zitten. Vind de vocal erg lekker. Eigen oogst of sample pack? Niet verhousen imho. luister eens naar Thompson Twins e.d. Dat is wel een vibe die ik potentieel hoor.
 
ik zou afscheid nemen van de gitaren en de nadruk meer gaan leggen op de synthwave invloeden die erin zitten. Vind de vocal erg lekker. Eigen oogst of sample pack? Niet verhousen imho. luister eens naar Thompson Twins e.d. Dat is wel een vibe die ik potentieel hoor.

Ik zou dan weer een compleet andere richting in gaan zonder de gitaar. Ik doe verder niks meer met deze track, het is geen pareltje maar was meer een experiment. De vocal komt van Loopcloud. Thompson Twins, bestaan die nog? Volgens mij heb ik daar in de jaren 80 naar geluisterd. Thanks voor het luisteren.
 
Synthwave is weer helemaal hip, Zo veel soft cell en thompson Twins kloontjes op dit moment op beatport. je hebt zelfs al complete synthwave top 100érs weer. Zit diepe shizzle tussen, zijn een hoop ook verhuisd van progressive naar synthwave/electro produceren.
 
Synthwave is weer helemaal hip, Zo veel soft cell en thompson Twins kloontjes op dit moment op beatport. je hebt zelfs al complete synthwave top 100érs weer. Zit diepe shizzle tussen, zijn een hoop ook verhuisd van progressive naar synthwave/electro produceren.

Ja echt tof, ik ga me daar eens een keer aan wagen, lijkt me super om een keer een synthwave track te maken, heb je tips welke artiesten het beste zijn momenteel in dit genre?
 
Hey wat een leuke track. Ik heb me meteen ingeschreven en je een like nagelaten. Terwijl natuurlijk niet nagelaten om mijn SF contest 2020 te uploaden:


Bedankt voor de tip, en je track vond ik erg mooi. Geeft me een goed gevoel.

Cheers,

Gloomy. :)
 
Hey wat een leuke track. Ik heb me meteen ingeschreven en je een like nagelaten. Terwijl natuurlijk niet nagelaten om mijn SF contest 2020 te uploaden:


Bedankt voor de tip, en je track vond ik erg mooi. Geeft me een goed gevoel.

Cheers,

Gloomy. :)
Thanks. En Audius heeft tenminste goeie geluidskwaliteit (320KBPS), Soundcloud wordt helaas steeds slechter, hoge frequenties klinken alsof iemand op de achtergrond aan het gorgelen is. Ik heb jou ook even toegevoegd op Audius! Gaat het verder al iets beter met je? Sterkte!
 
Ja, ik heb het gezien, bedankt! Aha, dat wist ik niet dat Audius betere kwaliteit is dan SC.. Goed om te weten. Dank je wel voor je beste wensen.. Het gaat wel met me, maar toch niets om naar huis te schrijven. Het is moeilijk. Maar berichtjes zoals die van jou weten me altijd op te beuren :)
 
Hum. De time is toch love, of niet dannn? :P

Moest gelijk denken aan vroege jaren 90 house hits in de top 40. Met plezier gemaakt, dat hoor je. Altijd geinig die experimentjes.
 
Back
Top